Kája mi nedá spát

606 10 6
                                    

Káji pohled
Hned jak jsem přijela tak jsem se seznámila s pár super holkama.Byly 4 Peťa,Kačka,Sabča a Natka.Natka byla fakt hezká.Ne hezká jako hmmm ta docela ujde ,ale hezká jako chtěla bych takhle vypadat. Do začátku programu jsme jen kecaly a dělaly kraviny .Pak už sme byli všichni seřazený v řadách po týmech já byla s kačkou aspon tak. Ale dost mě naštvalo že je Natka s Kubou. Ke Kubovi něco cítím už od primi.Ale on mě furt bere jako kamarádku.A ted mluví s nejhezčí holkou na táboře a vypadá šťastně.Takhle jak se na ni dívá se nikdy nedíval na mě. A najednou se obejmuli objímali se až do začátku programu a já až do začátku programu chtěla brečet.Od té doby jsem si řekla že nesnáším Natálii Kateřinu Mrázovou. Program zkončil rychle. Byla to jen ta úvodní řeč. Hned po tom jsme měli večeři. Ani jsem si nevšimla a stála vedle mě Natála. Fakt? "Hele Kájo sedneš si knám?" Zeptala se "Ne radši si sedni s Kubíčkem víš aby mu to nebylo líto" Řekla jsem sarkasticky.Nechápavě na mě koukala .A já ji to opravdu nechtěla vysvětlovat že dělá do mého "sexy_boha" tak jsem odešla a až do noci jsem zůstala v chatce ubuléná a nemilována.

Natky pohled
Hned jak to zkončilo rozběhla jsem si ke Káje a s usměvem sem se jí zeptala jestli u nás bude sedet na večeři. No potom co minřekla mi ten úsměv spad. Holka která se mi fakt líbí si myslí že sem na kluky.Byla jsem fakt sklamaná. Tak jsem tam stála a nechápavě koukala než odešla do své chatky. Při večeři jsem nevnímala jen jsem myslela na ní na to co mi řekla. A to samé i když jsme šli spát.Bylo fakt vedro tak nám vedoucí dovolili spát venku (jako celej tábor) ale měli sme spát před svojí chatkou takže jsem si logicky lehla na kraj ste strany kde měla kája chatku. Když se otevřely dveře od chatky kde byla kája. Vyšly holky "kde je kája? "Zeptala jsem se jich. "Chce být v chatce" odpověděli, byly jsem zdrcená. Celou noc jsem jenom ležela ,koukala na hvězdy a přemýšlela jsem. Mezitím Peťa vedle mě usnula, Kačka jsi psala se svým klukem nebo se bavila se Sabčou a takovyma malýma klukama kteří měli chatku vedle nás jeden z nich chtěl ojed kačku což bylo fakt vtipný protože mu bylo nejvíc tak 10. Další znich byl o něco starší v našem věku ale upřímě nevypadal na to . (Ale stejně sme se snim začly potom víc bavit) No a takhle podobne to pokračovalo dokuď jsem neusla.

Táborová láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat