Ertesi gün okula geldiğimde çoktan gelip sıraya kurulmuş olduğunu gördüm . Dünkü kötü çocuk imajından eser yoktu . Koyu mavi bir kot , gözlerini ve tabiki vücut kaslarını ortaya çıkaran beyaz kolsuz bir tişört. Saçları dünün aksine taranmıştı. Beni gördüğünde yüzünde oluşan kusursuz gülüş beni kendimden geçirmeye yetiyordu . Derin bir nefes aldım ve sırama doğru yürüdüm . Bu sefer konuşmadan bırakmaya hiç niyetim yoktu . Hemen yanına oturup ona doğru birkaç santim kaydım . Mesajı alıp konu açmasını bekliyordum ama elindeki kulaklıkla oyalanmaya devam etti . -- Klasik öküz modeli -- Pes etmeye niyetim yoktu . Çantayı arkama alarak ona döndüm .
İkimizde aynı anda "merhaba" ( kısa bir gülüşmeden sonra )
- Adım Polen buralarda yenisin sanırım.
- Eymen. Yeni sayılmaz geri dönüş diyelim.
- Eskiden buradamı yaşıyordun ? İmkansız 17 yıldır bu kasabadayım hiç rastlamadık.
- 17 yıl benim için eski tanımına giricek bir zaman aralığı değil .
Ben son cümlesini algılamaya çalışırken öğretmen içeri girdi .
Kimya mı? Güne daha kötü nasıl başlayabilirdim?Göğüslerini ve bacaklarını tamamen ortaya çıkaran siyah elbisesi . Her gün farklı bi şekle soktuğu kahverengi dalgalı saçları onu yaşından oldukça genç gösteriyordu . Erkekler dibi düşmüş bir halde kimyacıyı izliyor , dünden istekli kadında her fırsatta frikik vermekten çekinmiyordu. Bütün bu olayları izlerken Eymen'in diğer tüm erkekler gibi kimyacıyı değilde beni izlediğini son anda farkettim.
Söylediğinden beri aklıma takılmıştı.
- 17 yıl benim için eski değil derken ne demek istedin?
- Uzun hikaye .
Masum bir gülümseme katarak
- Zamanım var.
- Pekala. Aslında bir efsane. Ölümsüz katillerin başrolü üstlendiği bir efsane.
- Ölümsüz katil ?
- Aslında şöyle başlıyor. Bir grup , elinde büyük güçler bulunan bir grup ölümün eşiğindeki kişileri bulup onlara ölümsüzlük teklif ediyor kurbanda kaçınılmaz olarak kabul ediyor ve onların emri altına giriyor. Grup onları eğiterek kusursuz bir katil haline getiriyor ve yeni kurbanlar vererek bağlılıklarını sınıyor. Ama dediğim gibi yanlızca bir efsane.Zil çaldı ve Eymen hızlı bir şekilde sınıftan çıktı. Bense sınıf boşalmasına rağmen halâ sıramda duyduklarıma bir anlam yüklemeye çalışıyordum . Ölümsüz katiller , grup , kurban . Ne demek şimdi bunlar ? Okul üzerime kapanmadan kitapları toplayıp eve doğru yola koyuldum.