bölüm 1 TALYA KİM

22 6 1
                                    

Ben boşuna koreyi v.s etiketlemedim hikayeme bitaz sabredin ileride kore kısmına geçicez.

Ben... Talya 15 yaşında bir genç kızım lise 1'im burcum oğlak bunu söylememin nedeni neydi ki... siz yinede bilin... sarışın ve güzel bir kızım hayattan zevk almayı hep istemişimdir fakat bu pek mümkün değil.Babam... tekelci pis bir adam annem de onunla birlikte çalışıyor ve tabi bende okuldan sonra onların yanına geçerim genelde.istanbul'da yaşıyorum genelde sokağa çıkmama izin vermezler neymiş bana birşey olurmuş falan ne kadar da düşünceli ebeveynler...

Süpür iyice oraları(B)

Tamaam süpürüyorum zaten(T)
iç ses:(i.s)

ash!!!(i.s)

Hmm ne dinlesem... birşeylerle uğraşırken müzik dinlerim genelde... tamam bu defa bi değişiklik yapmaya karar verdim ilk defa dinleyeceğim (heycanlanwak djkdkskdkkskdjfn) mic drop bi anda o geçti aklımdan tamam olur...

Umarım doğru biliyorumdur adını okuldan duyduğum kadarıyla mp 3'ümden nasıl açtığımıda söyliyim ben sınıfdakilerden biri indirdi bizim sınıf mâlûm ama ben Sadece bi kısmını dinledim nakarat kısmını şimdi aklıma geldi onu dinlicem benim army olmam için neler yaptılar ama... aslında olurum da... onlar bigün Dağılıcaklar ve ben yıkılırım o zaman bundan korkuyorum... kendimi biliyorum.

İki Genç KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin