bölüm 4 TANIŞMA

16 3 3
                                    

Bu dükkan da bizimkine benziyo dükkan apartmanın kapısına bakıyo mal diziyorlar dükkana.Neyse uff mp 3 dükkanda düşürdüm kesin sakın ol talya sakin ol hızlıca mp 3'ünü alıp koşarak eve geleceksin.nerde bu mp 3 nerde... evvett işte burdasın kasanın altından ucu görünüyo gel bakalım uff çok becerikliyim ya (Bu arada babasının kafa gıdık olduğu için o sırada baygın gibi uyuyo) şimdi eve gidebilirim.ash acıktım evde yemek varmı acaba hmm bakıyım evet bi spagetti yapsam fena olmaz...
Kendime spagetti yapıp yedim ve şimdi biraz ders notlarıma göz atıcam yanıma bi şişe su alsam iyi olur günün geri kalanında odadan çıkmak istemiyorum bugünki gerginlik yeter daha sonra da

♧sonraki gün♧

Bu gün haftasonuuu.eveet hadi talyaa yaparsın sen kızım hadii ash!! Yataktan kalkamıyorum ağğ sanki yatağa bağlamışlar gibi uff ash çokta

(A) talya bi gelirmisin.

(i.s) ya anne anlamıyorum yani nasıl bi zamanlama bu

(T) ya annee kalkamıyorum ben sanki felç olduum agğ

(A) hadi hadi kalk öğlen oldu

(T) ya bugün haftasonu üf ne olcak sanki az daha uyusam

(A) talya şimdi git iki ekmek al bide çay şekeri hadi hadi

Biliyorum şimdi kalkmazsam bozuk plak gibi kalk diye tutturur o yüzden uğraşmak istemiyorum zorlada olsa kalktım. Üstümü değiştirip odadan çıktım ama mp 3'ümü odada unuttum gidemde mp 3'ümü alam.(jdkskeosifjjdjf)

(T) Ben gidiyorum başka bişey varmı

(A) yok

(T) tamam

Ne dinlesem acep hmm... Tamam buldum dineroyu dinlicem.

Karşı kaldırıma geçicekken annemin sesi geldi kesin birşey daha isticek kessin.

(A) talya... talyaa

Talya kadar başınıza ta-... ashh asabım bozuldu ya sabır.

(T) NEE!

(A) hemen zora gelme

(T) uff ne var ya ne

(A) bide pastırma al

Direk arkamı döndüm yürümeye devam ettim sokak sessizdi hava da bulutuydu hmm en sevdiğim.yürürken birisi omzuma dokundu arkama döndüm aynı zamanda da kulaklığımın tekini çıkardım.

Bir kız siyah kısa saçlı benden belki bir belki ik santim kısa benim gibi beyaz tenli (jsisjskfkj) kısaca güzel.

(T) efendim.

(X)selam burda mı oturuyorsun sende... Yani bu mahallede?

(T) evet

(X) hm anladım ben ılgın

Kız bana elini uzattı belli benimle arkadaş olmak istiyo acaba kabul etsem mi ki neyyse.

(T) ben de talya

Gülümsedim ve elini boş çevirmeyip tokalaştım.

(T) sen... yenisin herhalde burda hiç görmemişti daha önce.

(I) hmhm yeni taşındık... annem ve babamla birlikte yani.

Lan ben markete gidicektim a-annem...

(T) ılgın benim şimdi markete gitmem lazım daha sonra konuşsak olur mu hm.

(I) olur olur da ben seni nasıl bulucam.

(T) Bak şurdaki binayı görüyomusun işte ben oranın 1.katında oturuyorum zile basman yeterli.

(I) tamam :)

İki Genç KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin