bölüm 5 ISINMA-GERÇEKLER(acıdır)

13 3 0
                                    

Ash annem beni... uff allahım ya bi saat kapıyı açamıyo ne var yani anlamıyorumki sağır falan da değil ki:

(T)Anneee!

...

(T)anneee KAPIYI AÇSANA!... yüksek sesle beni apartmanda bağırtıyosun ya deliricem.

...

(A) heh talya ver bakalım bana poşetleri

Allahım ya bide hiçbişey olmamış gibi ashh (bu arada(ash)kahretsin demek bilmeyen cahiller varsa falan jdkskskkdjfjdjsjdnnfnf İRONI SAKIN ALINMAYIN bu arada bende çok alıngan bi insanımdır).

(T) anne niye kapıyı açmıyosun bir saattir vuruyorum yetmedi apartmanda bağırdım falan hanı ne oldu da sağı- ıhm ıhm hani sesim gelmedimi daldın mı?

(A) yok dalmadım ama sesin geldi.

(T) Sen bi dokt- tamam ben odama gidiyorum.

Kesin kulağında problem var bu kadını kkk sinirlerim bozuldu.ıgh offf. Hayır yani bi s-

Birisi bana mı çağırıyo yoks-

Talyaa.. talyaaa.

Aynen birisi bana çağırıyo da kim.

A bu ılgın diğimi ya sabah tanıştığım kız.iyi de niye zile basmadı ki neyse ya nolcak ki.yani... en fazla beni... neyse bazen susmak en iyisidir.

(T) ılgın...

(I) knk aşâğı insene.

(T) ııııı... ne için.

(I) otururuz işte biraz konuşuruz.

(T) tamam.bekle geliyorum.

...

(T) geldimm.

Bana gülümsedi ılgın daha sonra konuştu.

(I) şuraya oturalım.

Dedi ve bizim apartma'nın kapısına oturdu.ve bende olumlu anlamda kafamı sallayıp yanına oturdum.(annem dışarı çıkmama izin vermezdi bu yüzden gizlice indim ilk defa böyle birşey yapıyordum korkmuyorum değil aslında ama olsun.

"Hayatta bazı şeyler için bedel ödemek gerekir."

(T) Ee ılgın nasılsın... biliyomusun bi an sen camdan bağırınca şaşırdım ilk defa birisi bana bu sesle böyle camdan seslenmemişti kkk.

(I) ben genelde eski mahalle arkadaşlarıma da böyle seslenirdim kk.

(T) ya... anladım ee sen nerde oturuyorsun... hani buraya taşınmıştın ya.

(I) hm... evet yani taşınmak üzereyiz diyebilirim.

(T) o zaman buraya evinizi görmek için falan mı geldin?

(I) yok onun için değil... Bak şurdaki tekelciyi görüyomusun.

(T) hm hm

(I) işte orası bizim

(T) aa cidden mi? Aklımın ucundan bile geçmemişti.

(I) evet.

(T) anladım bak şimdi bende sana bişey söylicem ve sende şaşırıcaksı-

Tam lafımı bitirecekken bi ses geldi... ashh!! YİNE BAŞLIYORUZ.

(B) TALYA o(ç) nerdesin lan seni şerefsiz seni utan-

(I) bu adam kim be sana küfrediyo BOK.

(T) sessiz olsana duymasın bizi...  (eyvah geliyo buraya)ı-ılgın sonra sana herşeyi anlatıcam sadece şimdi burdan hızlıca gidelim a-acele et... hadi ı-ılgın.şu bizi görmeden gidelim HADİ!!

(I) tamam ya geliyorum işte.

(T) ya koşsana biraz

(I) ashh

Genç kızlar nefes nefese kalır...

(I) ni...(nefes alıp veriyo) ye koşturdun bizi bu kadar...

(T) NEDEN O KADAR BAĞIRIYOSUN Kİ YA BİZİ GÖRSEYDİ... ÜSTELİK NİYE SANA KOŞ DEMEME RAĞMEN HÂLÂ ADAMA BAKIYOSUN!!!!...(aynı şekilde nefes nefese kalır.

(I) YA BEN NAPIYIM.ADAM orda sana küfür etti bende seni savundum.

Yazardan: büyük harfliler bağırdıkları zaman sinirden sevinçten üzüntüden v.s.

(T) ama-

(I) kanka şimdi bana burda bağırma kötü bişey yapmışım gibi ya.

...

(T) ılgın... kusura bakma... Bak yani... gerçekten özür dilerim.

(I) tamam önemli değil.

(T) ılgın...  şimdi ben de sana bişey söylicem.Ve sende şaşırıcaksın.

(T) aynı benim gibi.

Diyip ona hafifçe gülümsedim.

(I) söyle.

(T) ılgın benim babam da tekelci hem de sizin  tam karşınızda... (yüzümdeki gülümseme buruklaştı...) az önce kaçtığımız adam da benim babalıktı hah şaşırdın diğilmi?

Genelde babalığın üvey babalara dendiğini biliyorum ama içimden öyle yazmak geldi.

(I) a... üzüldüm ve evet şaşırdım.

İki Genç KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin