— Drodzy uczniowie! - rozbrzmiał głos Dumbledore'a na Wielkiej Sali. Wszystkie głowy zostały skierowane w jego stronę.
Uczniowie byli ciekawi co chce przekazać im dyrektor. — Jak zapewne już wiecie, niedługo udacie się do swoich domów w celu odbycia przerwy świątecznej. Oczywiście jak zawsze uczniowie, którzy nie mają do kogo pojechać są mile widziani w murach Hogwartu. Razem urządzimy z pewnością niezapomnianą wigilię. Teraz możecie zabrać się do spożywania pierwszego tego dnia posiłku. Smacznego!Przy każdym stole było głośno. Uczniowie dyskutowali między sobą kto gdzie spędzi tegoroczne święta. Najgłośniej jak zawsze było przy stole Gryffindoru.
— Hermiona, jedziesz w tym roku do nory na święta? - zapytał Ton patrząc zaciekawiony na brunetkę.
— Najprawdopodobniej tak. A ty Harry pewnie też jedziesz z nami. - ostatnie zdanie nie było pytaniem, lecz brzmiało bardziej jak stwierdzenie.
— Niestety nie. - odpowiedział Potter nie wysilając się na jakiekolwiek tłumaczenia, jednak pytający wzrok Granger go do tego zmusił. Brunet westchnął i zaczął wszystko po kolei tłumaczyć. — Po pierwsze mam dużo nauki i zaległych prac. Tutaj jest biblioteka, do której w każdej chwili mogę zajrzeć, w norze nie będę miał takich możliwości. Po drugie, wybaczcie, ale w ostatnich dniach strasznie dużo myślę i nie mam zbytnio ochoty gdziekolwiek jechać. Zostaję w Hogwarcie, może za rok pojadę z wami.
Przyjaciele Harry'ego byli zdziwieni jego reakcją i powodami, przez które nie chce z nimi jechać. Przecież była to ich - można tak powiedzieć - mała tradycja. Potter jednak nie zwracał na to zbytnio uwagi i zajął się jedzeniem swojej jajecznicy.
_________________________
hotblackhair
witam pana
jak panu życie mija?nieznaszalepoznasz
jest nawet dobrze szczerze mówiąc
a panu?hotblackhair
mogłoby być lepiej ale jest git
jedziesz w tym roku do domu na święta?nieznaszalepoznasz
nie
zostaję w Hogwarcie
moi rodzice mają dużo spraw do załatwienia a ja nie chce siedzieć sam w domu
a ty?hotblackhair
też zostaję w Hogwarcie
mógłbym jechać i spędzić święta z fajną rodzinką ale szczerze to jakoś tak nie mam nastrojunieznaszalepoznasz
to może się spotkamy
na pewno się spotkamy
ale może wiesz
poznamy się?hotblackhair
nie zaprzeczam-------------
hejaaa
dzisiaj rozdział taki krótki ale to z przyczyn tych o których pisałam wcześniej
mam nadzieję że i tak wam się podoba bo też nie chciałam was tak tutaj zostawić i cokolwiek napisaćw ogóle szczęśliwego nowego roku🍾❤️ i życzę wam miłego dnia/nocy!♥️
CZYTASZ
𝒏𝒊𝒆𝒛𝒏𝒂𝒋𝒐𝒎𝒚 ✯𝚖𝚎𝚜𝚜𝚊𝚐𝚎𝚜 𝙷𝚊𝚛𝚛𝚢 𝙿𝚘𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚎𝚍𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗✯
FanfictionW świecie magii pojawia się internet, a wraz z nim aplikacja do pisania z nieznajomymi. Harry pod namowa Rona postanawia założyć sobie anonimowe konto. Co z tego wyniknie? Czy dzięki jednej aplikacji życie bruneta się zmieni?