Hejka, postanowiłam zakończyć to opowiadanie. Mam nadzieję, że nie będziecie źli czy coś. Już się tłumacze, spokojnie
Pamiętam, że chyba jakoś na początku pisałam wam, że to opowiadanie nie będzie długie, a raczej takie krótkie. Na pomysł wpadłam tak naprawdę przypadkiem, miałam zaplanowana większość, ale nadal czuję, że jest tutaj coś nie tak. Chciałabym to naprawić, ale z tego co widzę to niezbyt się da, bo praktycznie i tak jesteśmy już po najważniejszym wydarzeniu, czyli po rozpoczęciu związku Harry'ego i Draco. Czuję to, że mogłam się bardziej postarać, włożyć w to opowiadanie więcej kreatywności i jakoś bardziej to rozwinąć. Na początku miałam dużo weny, dużo pomysłów na to, ale przyznam się bez bicia, że z czasem to wszystko coraz bardziej wygasało.
Dzisiaj wchodząc na wattpada i odpalając to opowiadanie z celem napisania kolejnego rozdziału, coś mnie przyblokowało. I zdaje sobie sprawę z tego, że dla niektórych może to dziwnie zabrzmieć, ale dosłownie tak było. Właśnie dlatego decyduję się zakończyć pisanie tego opowiadania. Po prostu wiem, że choćbym to ciągnęła to to nie będzie to co na początku czy w tych pierwszych opowiadaniach.
Mimo tego, że to już koniec tego opowiadania, na pewno zdecyduje się napisać jeszcze kilka innych. Mam w planach przede wszystkim Instagrama drarry. Patrząc po wyświetleniach poprzedniego instagrama drarry, który tak naprawdę był pierwszym opowiadaniem na moim koncie, zasięgi były naprawdę dobre. Tak samo w pierwszym messages, do którego swoją drogą bardzo serdecznie was odsyłam, bo widzę, że tam dzieje się więcej niż tutaj (są dłuższe rozdziały, więcej akcji i jest tam włożone więcej mojej kreatywności). Tam zasięgi były spore i jestem dumna z tego co tam stworzyłam. Tutaj porównując te liczby wyświetleń, gwiazdek, komentarzy, można z łatwością stwierdzić, że jest ich dużo mniej.
Dziękuję oczywiście tym osobom, które były tutaj ze mną, czytały to co pisze, chociaż czasami rozdziały były totalnie nudne i nic się w nich nie działo (to moje zdanie, możliwe, że ktoś ma inne). To naprawdę wiele dla mnie znaczy i mimo tego, że nie mam tutaj tak dobrych zasięgów to cieszę się, że były te osoby, które mnie "wspierały", bynajmniej tak to odbieram.
Podsumowując, oczywiście dziękuję wam za przeczytanie tego opowiadania i zachęcam osoby, które jeszcze tego nie robiły, do zerknięcia na mój profil, a szczególnie na te opowiadania, które wymieniłam powyżej. Polecam je dlatego, bo jestem z nich dumna i wiem, że mogą wam się spodobać, chociaż kto wie, może niekoniecznie.
My widzimy się w kolejnym opowiadaniu mojego autorstwa, bynajmniej mam taką nadzieję <33
Jeszcze raz dziękuję i życzę miłego dnia/nocy!❤️
CZYTASZ
ðððððððððð â¯ðððððððð ð·ðððð¢ ð¿ððððð ðððððððâ¯
FanfictionW Åwiecie magii pojawia siÄ internet, a wraz z nim aplikacja do pisania z nieznajomymi. Harry pod namowa Rona postanawia zaÅoÅŒyÄ sobie anonimowe konto. Co z tego wyniknie? Czy dziÄki jednej aplikacji ÅŒycie bruneta siÄ zmieni?