🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️" Suttogást hallok..."
" Harminc, talán negyven hang... "
" Rosszul vagyok... "
Visszafolytom a levegőt, miközben szemem tágra nyílik. Már nem hallom a hangokat.
Hirtelen egy varjú károg az ablakban, amitől persze megijedek.
De fellélegzek, mert látom, hogy csak egy madár. Fogom a fejem, és próbálom összeszedni magam. Nehéznek érzem a testem, és fáj minden tagom." Vajon miért? Meddig ütött ki az a Reiji által kotyvasztott lötty? "
A varjú elrepült, én pedig megpróbáltam felkelni, de még az ülés is nehezen ment.
" Valami...furcsa.... "
A vállamhoz nyúltam. Lefagytam meglepődöttségemben. Nem fájt egyáltalán, és teljesen be volt forrva a szúrás.
- Mégis mennyi ideje...?
Levettem az ágy szélén ülve a kötést.
Leraktam magam mellé. Fájt a karom végig, miközben levettem a kötést.
Átmozgattam a karjaim, aztán erőt vettem magamon, és lábraálltam. Egyből letérdeltem. Lehúzott a gravitáció. Megkapaszkodtam az ágyban, és újra próbáltam.
Egy idő után ment a járás is. Az ajtó zárva volt. Körbenéztem, majd az ágyam mellett volt egy kulcs. Furcsáltam, de elvettem, és érdekes módon nyitotta az ajtót.
Kihajoltam, hogy körbenézzek, de nem számoltam a gravitációval, ami a fájdalommal társult.
Miután felkeltem a vörös, kék és fekete mintás szőnyegről, ami a folyosó közepén végighaladt, elindultam egy irányba.
Hatalmas volt a hely, és díszes is.
Majd párbeszédet hallottam visszhangozni.- Az az emberlány már öt hónapja csak alszik.
" ÖT HÓNAP!? "
- Lehet hogy meghalt már, nem?
- Ha így lenne, kitudja, hogy az úr milyen dühös lenne.
- Akárhogy is, ez az illat, ami körbe vette a kastélyt, megőrjít mindenkit. Ha nem Karlheinz nagyúr parancsolta volna hogy bárki megkóstolja azt az embert, már rég nem maradt volna belőle semmi. - Nevetett -
- Azt hallottam, hogy azt az ajtót kulcsra záratta, és olyan varázslattal védte le, hogy be ne lehessen jutni, viszont belülről ki lehessen nyitni, és ha nála van a kulcs, vissza is tud menni.
" Varázslat? Tudnak ilyet is? "
- Szerinted megbolondultam, vagy tényleg felerősödött az emberszag?
- Nem, én is érzem...
" Oké, ideje elhúzni innen...! "
Óvatosan elosontam, és az ellenkező irányba mentem vissza, gondolván, hogy abban a szobában nagyobb biztonságban lennék, az alapján, amit mondtak.
De nemsokkal később szembe jött velem egy férfi, nagyjából 28 évesnek tűnt.
Megállt az előtt a szoba előtt, ahonnan én kijöttem.
Hosszú szőke haja volt, szemüveget, kesztyűt, és fehér köpenyt viselt." Egy orvos? "
Kiakadtam, mikor megláttam, hogy elfordítja a kilincset, és bemegy a szobába.
" Azt mondták, hogy azt csak belülről lehet kinyitni. Mondjuk nem zártam vissza.... Bár nem tűnik vérszomjasnak, vagy ilyesztőek, de óvatosnak kell lennem minden idegennel. "
Óvatosan megközelítettem az ajtót, és belestem. Az az alak épp átvizsgálta a szobát a szemeivel, nekem háttal.
Aztán hirtelen felém fordult.
YOU ARE READING
A Múlt Rabja [ ❗3. Kötet❗] [(Befejezett)] ( DL ff. )
FanfictionMég nem ért véget Himari kínzása. Mégtöbb titokra derül fény. Hajstílusa megváltozik, személyisége nemigazán. Bár nem fog iskolába menni, viszont így is bőven izgalmas lesz. Jó szórakozást! ❤️🌺 ❗ Figyelem, a történet +18-as ❗ NEM GYEREKEKNEK!!