🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️Megint a Démonvilágban.
Csak mert már olyan rég voltam itt.
Sokkal ijesztőbb fél szemmel látni ezt a helyet.
" Tényleg..... Még el sem mondtam, hogy elvesztettem az egyik szemem világát. Egyáltalán számít ez...? "Valamiért a kastélyban kötöttünk ki. Nem is értettem, hiszen egy olyan helyre kéne mennünk, ahol be lehet szerezni az Endzeit ellenszerét.
- Izé...Shu, mit keresünk itt?
- Maradj csendben.
Így tettem, majd hangokat hallottam kintről.
" Taps? És mik azok a fények? "Kinéztem az ablakon.
- Shu, ez micsoda?- Haaa... Egy Karnevál...
- De miért pont most van? Mármint Karlhein--
- Ki tudja... Csak maradj csöndben és gyere.
Shu elindult, én pedig kocogva követtem, hogy beérjem.
Hirtelen egy idősebb hang szólalt meg.- Shu-sama! Üdvözlöm újra itt!
" Egy komornyik? "
- Miben segíthetek önnek, és a fiatal hölgynek?
- Állíts össze egy listát azokról a helyekről, ahol ritka gyógyszereket lehet vásárolni. Én addig ledőlök hátul...
- Értettem uram... Ahogy
óhajtja. - Hajolt meg -- Hé, kövess. - Szólt nekem Shu -
- Oh... Igen, megyek!
Miután elsétáltam a komornyik mellett, megállított.
- Elnézést kérek kisasszony a tolakodásért....de ha nem csal a szaglásom akkor ön--- Hé! Nem hallottad mit parancsoltam...? Készítsd el a
listát. - Emelte fel Shu a hangját -" Shu nagyon erélyesen beszél azzal a komornyikkal... Kíváncsi vagyok miért... "
- I...Igen uram... Nagyjából húsz perc, és hozom önnek.
Ekkor Shu megragadta a csuklóm, és magával rántott az egyik szobába, ami eléggé nappali kinézetű, de szép és stílusos volt.
- Lehetnél óvatosabb. Itt sok a vámpír, akik még sosem ittak, vagy éreztek különleges aromájú vért.
- Ezt nem értem.... Hisz elvesztettem a képességem.
- Te igen, viszont ami benned fejlődik, az nem. Azt érezte a komornyik.
- Értem...
Shu elém állt, majd megfogta a derekam, magához nyomott.
- Csak legyél közel hozzám, és nem lesz bajod. Te az én zsákmányom vagy." A gyereked anyja is, de ez nyilván mellékes. "
- Hm...? Most miért vágsz ilyen arcot?
- Semmiség. - Toltam el őt
magamtól - ...Nem aludni akartál?- ...Micsoda nyűg... A nők olyan hisztisek tudnak lenni... Idegesítő....
Ezután lefeküdt a kanapéra.
Még mindig hallottam kint a hangokat. Úgy tűnt odakint jól mulatnak.- Ki akarsz menni...? - Kérdezte Shu csukott szemmel -
- Nem... Csak furcsa, hogy itt van karnevál...
- Sokmindent átvesznek az embervilágból, ami népszerű... Etikett, Iskola, karnevál.... De szerintem ez mind hülyeség. Az egyetlen, amire szükségem van, a zene..... Meg te.....
VOUS LISEZ
A Múlt Rabja [ ❗3. Kötet❗] [(Befejezett)] ( DL ff. )
FanfictionMég nem ért véget Himari kínzása. Mégtöbb titokra derül fény. Hajstílusa megváltozik, személyisége nemigazán. Bár nem fog iskolába menni, viszont így is bőven izgalmas lesz. Jó szórakozást! ❤️🌺 ❗ Figyelem, a történet +18-as ❗ NEM GYEREKEKNEK!!