🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️🕸️
- Mi........?
" Hogy juthattam el a tüskebokros lyukas kerítéstől idáig...? Mit vétettem? "- De ahogy ígértem, garantálom a "barátaid" biztonságát, és nyitva hagyom a szabadságod lehetőségét is, ha úgy döntesz, hogy vállalod.
- Ha vállalom? Van nemleges válasz adási lehetőségem? - Csillant fel egy kis remény a szememben -
- Neked sajnálatos módon nincs. De hogy tudd, nem szoktam így lehetőséget ajánlani. De nálad kénytelen vagyok először így próbálkozni.
- ...Miért...?
- Mert önpusztító vagy. - Nézett a bekötött kezemre -
Letakartam a másik kezemmel a kötést, és kissé megsértődve felemeltem a hangom.
- Csak nem hiszi, hogy maga miatt képes lennék kárt tenni magamban!?- Nem csak kárt tennél. Meg is ölnéd magad. De nem teljesen miattam. A képességed rád nézve is, veszélyesebb mint hinnéd gyermek. És valószínűleg öröklődik is, úgy, hogy akinek előtte volt, az teljesen átadja, s közben mutálódik is.
- Ezt hogy érti...?
- Nem furcsálod, hogy a nagyapád tüzet gyújtott, te meg emlékeket látsz? Ez a két képesség...távolról sem hasonlít.
- Mióta tud maga ennyit erről....?
- Mióta réges rég találkoztam a nagyapád fiával, aki megörökölte, nagyapád pedig ez után nem tudott többet tüzet gyújtani.
" Várjon.....azt mondja, hogy ha lesz gyerekem, akkor megszabadulok ettől az erőtől? "
Karlheinz türelmesen, gonosz mosollyal bámult, én pedig kételkedőn, és megvetően.
" Semmi nem garantálja, hogy bármiben is igazat mond. De ha mégis, valószínűleg megtartaná a gyereket, és saját céljaira használná fel. Nem akarom, hogy bárki is miattam éljen ilyen életet. Most ügyesen kell csinálnom. "
- Mennyi időm van....?- Estig kapsz felkészülési időt. A mai telihold különleges hatással van a vámpírokra, remélem várod.
" Különleges hatás? Mire gondolhat? "
- Nincs több mondani valóm. Most elmehetsz. Biztos sok idő kell, hogy átgondold a dolgokat, és felkészülj lelkileg.
Nem szóltam semmit. Sarkon fordultam, és vissza mentem a szobámba. Halkan becsuktam magam mögött az ajtót, a fürdőszoba ajtó melletti szekrényhez sétáltam.
Meg álltam előtte a földre nézve. Majd felemelve a fejem, beleütöttem a szekrénybe." A rohadt életbe...!! Mi a franchoz kezdjek...? Valószínűleg esély sincs rá, hogy megúszom ezt...! Nem akarom... Nem akarok még anya lenni...! Főleg nem egy ijentől! "
Sírva fakadtam kétségbeesésemben.
Tehetetlennek, és magányosnak éreztem magam.
Az ablakhoz sétáltam. Kinéztem a Holdra, és átöleltem magam." Bárcsak itt lenne--
Váratlanul betört az ablak.
Ekkor mintha az idő teljesen lelassult volna. Mintha a mellém eső üvegszilánkoknak egy örökkévalóság lett volna a padlóra érkezni.
Miközben a sok száz csillogó darab körbevett, egy láb lépett be az ablakon át a szoba padlószőnyegére.
Mialatt dobbant halkan a cipőtalpa, az összes szilánk földet ért.
Tekintetem az alak arcára emeltem. Szemeim kikerekedtek, mikor felismertem, ezt a számomra nem is annyira idegen, de rég látott arcot.
VOUS LISEZ
A Múlt Rabja [ ❗3. Kötet❗] [(Befejezett)] ( DL ff. )
FanfictionMég nem ért véget Himari kínzása. Mégtöbb titokra derül fény. Hajstílusa megváltozik, személyisége nemigazán. Bár nem fog iskolába menni, viszont így is bőven izgalmas lesz. Jó szórakozást! ❤️🌺 ❗ Figyelem, a történet +18-as ❗ NEM GYEREKEKNEK!!