Nyár vége van. Ilyenkor nekem csak 1 dolog jut eszembe... Nyár végi buli!!!! Szerencsére valamelyik ismerősöm szervez egyet pont ma. Holnap meg suli. Sajnos. Na mindegy is.
Éppen Emilit várom itthon, hogy együtt készülődjünk. Emili már kiskorom óta a legjobb barátnőm. Életem minden percében támogatott engem és én is őt. Ott volt akkor is, amikor Jason....-Megjöttem Jess!- rontott be az ajtón Emili.
-Oh, szia. Nem is hallottam, hogy feljöttél volna a lépcsőn.
-Megint rá gondoltál ugye?-kérdezte egy szomorú mosollyal.
-Inkább készülődjünk! Nézd Em, emlékszel még ezekre?-Mutattam fel a két, fekete koktél ruhát, amit még nyár elején együtt vettünk. Emili meg nálam felejtette az övét.
-Hát hogy a viharba ne emlékeznék ezekre a csodákra? Gyorsan vegyük fel őket és készülődjünk tovább. Josh nemsokára itt van.
-Értettem főnök.-nevettem.Josh Emili barátja. Amikor Jason meghalt Emili nem csak nekem segített sokat, hanem Joshnak is. Hiszen Josh és Jason legjobb barátok voltak. A foci csapatban csak úgy hívták őket, hogy J&J. Amikor összejöttem Jasonnel, Emili és Josh utálták egymást.
Vicces, hogy mostmár alig látni őket külön. Szinte mindig együtt vannak.A tükörbe néztem, amikor Emili göndörítette a hajamat. Már kész voltunk a sminkkel. Emili haja pedig lófarokba lett felkötve.
-Jason imádta, mikor így hordtam a
hajam.-mondtam mikor kész lettünk.
-Ha akarod megcsinálhatom máshogy is.
-Nem kell, jó így is.-mosolyodtam el.Csengettek. Ez biztosan Josh. Gyorsan lesiettünk a lépcsőn, kimentünk és bezártam az ajtót. A ház előtt ott volt Josh, aki egy csókkal köszöntötte a barátnőjét.
-Hello, bratyó-intettem neki.
-Szia húgii!-ölelt magához. Na, igen. Josh olyan mintha a bátyám lenne. Ő pedig húgaként kezel engem.
-Milyen csinosak a hölgyek-kacsintott Emilire.
-Na jólvan induljunk bele az éjszakába.-mondtam mosolyogva.A kocsiban Emili előre ült, Josh mellé. Én pedig hátra. Emili bekapcsolta a rádiót. Éppen a Love Me Like You Do egyik remixes változata ment.
-Imádom ezt a számot!-tekerte hangosabbra a zenét Emili.
Pár perc múlva már ott is voltunk a buliban.
-Na, ne! Komolyan Peter Willsonál van a
buli?-szörnyűlködtem.
-Bocs Jess, ha ezt tudtam volna biztos nem hozlak el-húzta el a száját Josh.
Peterről igazából annyit kell tudni, hogy egy nagy seggarc. Állandóan nyomul. A foci csapat kapitánya. Én és Emili utáljuk. Josh meg csak a csapat miatt van jóban vele.Kiszálltunk a kocsiból és beljebb mentünk. Épp akkor ért véget az Around The World című szám a Daft Punktól. A DJ pedig elindított valami förtelmesen nyálas dalt. Fúj.
-Jézusom ez a zene valami borzalom. Megyek kérek egy másik számot.-indult el Josh.
-Iszunk valamit Em?-fordultam Emili felé.
-Igeen, gyere, nézzük meg mi a
választék-húzott maga után.
Mikor oda értünk megláttam Petert. És ő is engem. Sajnos.
-Sziasztok lányok. Miújság? Tetszik a
buli?-kérdezte mosolyogva.
-Igen, minden szuper...
-Végre megvagytok-jelent meg hirtelen
Josh.-Gyertek menjünk táncolni.
-Igen ez jó ötlet, gyere Jessica táncolj
velem.-fogta meg a karom Peter.Bementünk a táncoló tömeg közé. Tudni kell rólam, hogy minden bulin jelen vagyok és mindig megfordulok a tánc téren. Imádok táncolni. De ilyenkor általában már leszokott csúszni egy-két vodka. Ezért is van, hogy mindig más fiúkkal táncolok. Mert ilyenkor elfelejtem minden gondom a pia miatt és nem érdekel senki. Ez rossz, tudom és próbálok rajta változtatni, de nem megy. Az a felszabadító érzés mikor érzem, hogy nincs semmi rossz az életemben.
De aztán eszembe jut Jason és ilyenkor szoktam lelépni a bulikról.Most azonban más. Még teljesen józan vagyok. De egy tánc belefér ezzel a féreggel.
És ekkor elindult Shawn Mendes és Camila Cabello közös dala. A Senorita. Ez komoly? Peter lassan átfogott a derekam felett és elkezdtünk ütemre táncolni. Ő eléggé hamisan elkezdte énekelni a dalt. Most komolyan azt gondolja, hogy ezzel el tud csábítani? Jesszus.
-És mit tudsz? Lesz új gyerek az osztályban?
-Apám említett egy új fiút.
-Áh, szóval egy új fiú. Remek-vigyorodott el.A szám vége fele megpörgetett és ezt kérdezte:
-Édes, nem akarsz ma estére a Senoritám lenni?-kacsintott.
-Felejts el te vad barom, örülj, hogy ezt az egy számot végig táncoltam
veled!-felpofoztam és ott hagytam.
Mindenki nevetett. De nem értem Peter mit várt? Már vagy századjára utasítom vissza.
Oda mentem Emiliékhez.
-Ti mikor indultok haza? Nekem elegem van ebből a buliból.
-Nekem is. Josh haza viszel minket?
-Persze, menjünk.
Kimentünk, beszálltunk a kocsiba és haza indultunk.
Engem kitettek a ház előtt és már mentek is tovább.
A házban sötétség honolt. Gondolom a szüleim már alszanak. Gyorsan felmentem a szobámba, letusoltam és mentem is aludni.
~~~~~~~
Sziasztok! Itt is lenne az első rész! Ha van vélemény eddig a sztoriról azt nyugodtan írjátok le. Kiváncsi vagyok, eddig, hogy tetszik nektek. Puszi<3
STAI LEGGENDO
Rossz lány ~ Jó fiú
Storie d'amoreAz ilyen történetek általában rossz fiú ~ jó lány sztorik szoktak lenni. De úgy gondoltam, hogy lehetne most más. Ez a történet egy kedves és szerethető lányról fog szólni, akinek történt valami a múltjában, ami miatt megváltozott. Rossz irányba...