ΚΕΦ. 7 Κομμάτια

131 4 2
                                    

Κατηφόριζε το βουνό με λερωμένο φόρεμα και την ψυχή της κομμάτια. Η δύναμη της είχε αποδεχτεί λίγη για να αποτρέψει το μοιραίο. Όσο και αν φώναξε για βοήθεια, όσο και αν ικέτεψε, κανένα θαύμα δεν συνέβη. Ο Μαρκετάκης είχε βεβηλωσει το κορμί και την καρδιά της. Έκανε ό τι έκανε πάνω στο σώμα της και μετά την παράτησε, γελοιοποιώντας τη και κάνοντας σεξιστικά σχόλια σε βάρος της. Ήταν σίγουρη ότι ποτέ δεν θα κατάφερνε να συνέλθει από αυτό.

Έπρεπε να μιλήσει στους δικούς της, να τους τα πει όλα, να πάνε στην αστυνομία και να αναλάβει αυτή. Μα τι έλεγε στ αλήθεια; Αν ο πατέρας της μάθαινε τι συνέβη, θα σκότωνε τον Στεφανή και μετά θα κατέληγε στη φυλακή. Δεν θα ανεχόταν προσβολή της τιμής της κόρης του, χωρίς να χυθεί αίμα. Όχι άλλο αίμα... Όχι άλλοι σκοτωμοί, όχι αλλά δάκρυα, όχι άλλος πόνος... Δεν μπορούσε να εκθέσει την οικογένεια της σε τέτοιο κίνδυνο. Αν μιλούσε, τα πράγματα θα γίνονταν χειρότερα. Δεν ήθελε να είναι η ίδια αιτία να ανοίξει νέος κύκλος αίματος μεταξύ των οικογενειών.

Ήταν απελπισμένη, αλλά και οργισμένη. Ένας άνθρωπος μπορούσε να τη βοηθήσει και δεν το έκανε. Πώς μπόρεσε;; Ακόμη και εχθρός, δεν είχε καρδιά μέσα του;; Δεν λύγισε από τα παρακάλια και τα κλάματα της; Τον βοήθησε μόλις πριν λίγες μέρες, και εκείνος την παράτησε στα νύχια του ξαδέλφου του, λες και ήταν ζώο.

Ένα αγροτικό αυτοκίνητο φρεναρε με ταχύτητα μπροστά της. Αλλά εκείνη ήταν τόσο παραζαλισμενη, που ούτε που το κατάλαβε. Ένας άνδρας πήδηξε αλαφιασμένος, την βούτηξε απότομα από το χέρι, αναγκάζοντας το σώμα της να στραφεί προς τη μεριά του. Η κοπέλα παραπάτησε και σωριάστηκε στα χέρια του, πριν προλάβει να δει το πρόσωπο του. Εκείνος την παρατήρησε από πάνω μέχρι κάτω. Ήταν γδαρμενη παντού, με σχισμένο φόρεμα και αίματα έτρεχαν από τη ρινική της περιοχή. Ήταν χλωμή, εντελώς εξαντλημένη και κατασκονισμενη. Ο άνδρας μουρμούρισε μια βρισιά. Κατόπιν, την σήκωσε στα χέρια του, την έβαλε στο αμάξι, στη θέση του συνοδηγού, και ξεκίνησε με μεγάλη ταχύτητα, σπινιαροντας και αφήνοντας ένα σύννεφο σκόνης πίσω του.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 26, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Μαθιός και Βασιλική: Αναπάντεχος έρωταςWhere stories live. Discover now