Μαθιός Μαρκετάκης: 18 ετών, ο μεγαλύτερος γιος της οικογένειας. Άνδρας σκληρός και τραχύς, με μία καλά κρυμμένη ευαισθησία. Μοναχικός, με μόνη του συντροφιά τα όπλα και τα όρη. Έχει ως πρότυπο τον πατέρα του, πράγμα που θα τον οδηγήσει στα σκοτεινά μονοπάτια του μίσους, αλλά ο έρωτας θα αλλάξει εντελώς τα σχέδια του.
Βασιλική Ντουντουνακη: 17 ετών, η μεγαλύτερη κόρη του Μάρκου Ντουντουνακη. Η μοσχοθυγατερα του. Ένα πλάσμα γλυκό, όμορφο και καλοσυνάτο, μα συνάμα δυναμική και πεισματάρα. Έχει βαθιά την αίσθηση της δικαιοσύνης και μισεί το άδικο και το ψέμα. Η ηθική και το συναίσθημα καθοδηγούν τη ζωή της, όμως θα αρχίσει να αμφιβάλλει για αυτά, όταν θα ερωτευτεί το λάθος άνθρωπο.
Βασίλης Μαρκετάκης: Ο πατέρας του Μαθιού, άνθρωπος σκληρός, αλύγιστος, και ανηλεής. Βαθιά συντηρητικός, μα με ειλικρινή αγάπη για την οικογένειά του. Κρατάει άσβεστη τη βεντέτα με τους Ντουντουνάκηδες, και ανείπωτα μυστικά, τα οποία τελικά θα τον οδηγήσουν στην λάθος κίνηση.
Καλλιόπη Μαρκετάκη: Η μητέρα του Μαθιού και γυναίκα του Βασίλη. Γυναίκα αγέρωχη, θαρραλέα, παρεμβατική, με προσβλητικούς τρόπους και σκληρό χαρακτήρα. Η βεντέτα θα καθοδηγήσει την ύπαρξη της και θα βάλει σκοπό της ζωής της την καταστροφή των Ντουντουνακηδων.
Αστέρης Μαρκετάκης: 17 ετών, ο μικρότερος αδελφός του Μαθιού. Ανέμελος και χαιδεμενος, με έφεση στο γλέντι και τα κορίτσια. Δεν διακρίνεται για την υπευθυνότητα και την ωριμότητα του. Παρόλα αυτά λατρεύει τον μεγάλο αδερφό του, με τον οποίο είναι πολύ δεμένοι.
Μάρκος Ντουντουνακης: Ο πατέρας της Βασιλικής. Γλεντζές και ένας από τους καλύτερους λυράρηδες της Κρήτης. Αγαπάει πολύ την οικογένεια του και φροντίζει να της προσφέρει πάντα ό τι καλύτερο μπορεί. Έχει αδυναμία στη μεγάλη του κόρη, τη Βασιλική. Η μοίρα θα παίξει το δικό της παιχνίδι και η βεντέτα μεταξύ των δύο οικογενειών θα αποδειχθεί τραγική για εκείνον.
Μαρίνα Ντουντουνακη: Η μητέρα της Βασιλικής, γυναίκα με ήπιο χαρακτήρα και μεγάλη αφοσίωση στην οικογένεια και κυρίως στα παιδιά της, τα οποία υπεραγαπά. Ο άντρας της, είναι το στήριγμα της, όμως η ζωή, της επιφυλάσσει την πιο άσχημη έκπληξη.
Αργυρώ Ντουντουνακη: 16 ετών, η μικρή αδελφή της Βασιλικής. Αντιδραστική, καπάτσα, μα και προσβλητική πολλές φορές, και ανυπακουη. Αποφεύγει, γενικά, τις ευθύνες, όμως, στα δύσκολα, βάζει πάντα πλάτη και αποτελεί την προσωποποίηση της εχεμύθειας.
Πετρής Ντουντουνακης: 14 ετών, το μικρότερο παιδί της οικογένειας. Βενιαμίν και καλομαθημένος, έχει ως πρότυπο τον πατέρα του και ροπή στην καλοπέραση και στα κορίτσια.
Στεφανής Μαρκετάκης: 28 ετών, ο μεγάλος ξάδερφος του Μαθιού και του Αστέρη, άνδρας πλούσιος, μα επιπόλαιος, ανεύθυνος και βίαιος. Λάτρης του γυναικείου φύλου, αρέσκεται να πλαγιάζει μαζί τους χωρίς όμως να έχει καμία πρόθεση πραγματικής δέσμευσης.
Δύο οικογένειες που θα τις σημαδέψει η φρίκη της βεντέτας. Άνθρωποι που θα μείνουν, και άλλοι που θα φύγουν. Θα μπορέσει άραγε ποτέ να επιτευχθεί ο σασμος μεταξύ τους;
*Οι υπόλοιποι χαρακτήρες θα αναλύονται στην πορεία της ιστορίας.
ESTÁS LEYENDO
Μαθιός και Βασιλική: Αναπάντεχος έρωτας
RomanceΜία βεντέτα μεταξύ δύο οικογενειών, με απρόβλεπτες συνέπειες. Ένας έρωτας, που μοιάζει καταδικασμένος. Πώς άραγε ανθίζει η αγάπη, όταν το μίσος κυριαρχεί;