1

3.7K 137 230
                                    

Naruto'nun Anlatımı:

Sabah güzel uykumdan abim Deidara'nın sesiyle uyanmıştım.

Deidara:Naruto hadi uyan sabah oldu daha okula gidicez.

Naruto:Biraz daha uyusam.

Deidara:Hayır uyanmak zorundasın uyanmazsan geç kalırız ve annem geç kaldığımızı öğrenirse sonumuz gelir biliyorsun değil mi.

Naruto:Evet biliyorum' derken yatağımda oturur pozisyona gelmiştim.

Deidara:Hadi şu yataktan çık önce üstünü değiştir sonra yatağını toplada kahvaltıya gel. 'dedi ve yatağımdan kalkıp odamın kapısına doğru yürümeye başladı.

Naruto:Abi.' dediğim an olduğu yerde durmuş ve bana doğru dönmüştü.

Deidara:Efendim.

Naruto:Dün annem gile okulumu değiştirmek istediğimi söylemiştim ya.

Deidara:Evet biliyorum bende oradaydım.

Naruto:İşte o konuşmadan sonra ben odama çıktım ve sen annemlerin yanında kaldın,sana bir şey dediler mi?

Deidara:Evet.

Naruto:Peki ne dediler?

Deidara:Kabul ettiler istediğin okula gidicen sadece bugünlük şuan gittiğin okula gidiceksin, yarın ise istediğin okula kayıt yapmaya gidicez.

Naruto:Sonunda şu okuldan kurtuluyorum.

Deidara:Evet ve eğer konuşmaya devam edersek kahvaltıya geç kalıcaz.

Naruto:Tamam sen git ben geliyorum.

Abim bu dediğime sadece kafasını 'tamam' anlamında salladı ve odamdan çıktı.

Abim odadan çıkınca bende yatağımdan kalktım ve yatağımı toplamaya başladım.

..........

Yatağımı toplayınca okul formamı sandalyemin üstünden aldım ve giymeye başladım.

Üstümü giymeyi bitirdiğim zaman odamın içindeki banyoya gittim.

Banyoya gidince elimi, yüzümü yıkadım sonrada elime tarağı aldım ve saçımı taramaya başladım.

..........

Saçımı taramam bitince banyodan çıktım ve masamın yanından akşamdan hazırlamış olduğum çantamı aldım ve odamın kapısına yöneldim.

Odamın kapısını açınca karşımda annem vardı.

Kushina:Bende tam seni çağırmaya gelmiştim.

Naruto:Boşuna gelmişsin çünkü şimdi yanınıza gelicektim.

Kushina:Evet biraz öyle oldu neyse hadi gel babanların yanına gidelim.

Annemi kafamla onaylayınca odamdan çıkıp babamların yanına yani mutfağa gitmeye başladık.

Mutfağa girmeden önce çantamı dış kapının yanındaki vitrinin önüne koydum sonra ise mutfağa girip masaya oturdum.

Minato:Günaydın Naruto.

Naruto:Günaydın baba ve anne yemekler çok güzel gözüküyor şimdiden ellerine sağlık.

Kushina:Afiyet olsun hepinize.

In Love With A Criminal(Sasunaru) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin