შივუს POV:
-ჯონ ჯონგგუუუუუკ!-ისმის მძაფრი ხმა შუაგულ ეზოდან.-ჯონ ჰოსოოოკ!
(რადგანაც ჰოსოკი და ჯონგგუკი ძმები არიან ამ ფიკში, ჯონ დავუტოვე ორივეს გვარი)
ჩემი კოცნა შეწყვიტა ჯონგგუკმა და იმ წამსვე სახეზე შავი ბინდი მოედო.
-მისმინე აქ დარჩი, მე მალე მოვალ.-დამარიგა დიდი შავი თვალებით და გაიქცა.
-კი, მაგრამ რა ხდება?-ტანსაცმელი ჩავიცვი და გაკვირვებული მივედი ჰოსოკთან.ჰობი დამდგარიყო ფანჯრების წინ და უყურებდა 3 ადამიანის სილუეტს.
-რა ხდება?-ვიკითხე, სანამ ჰოსოკის ცრემლიანი თვალები არ დავინახე.-ჰოსოკ? რა გჭირს? კარგად ხარ?-მივედი და ლოყებზე ხელი მოვუსვი.
-კარგად ვარ, შივუ. მე უნდა გავიდე, შენ აქ იყავი.-ცრემლები შეიშრო და ეზოში ჩავიდა.
მე ინტერესიანი თვალებით გავიხედე ფანჯარაში და დავინახე ჯინი, ჩემი და, ჯონგგუკი და ჰოსოკი. გული ოდნავ შემიტოკდა, იმ წამსვე ჩავვირბინ კიბეები და მივედი მათთან.-შივუ!-დაიყვირა სოკჯინმა და ჩემსკენ გამოიქცა. ხელები მჭიდროდ მომხვია და თავი ჩემს კისერში ჩარგო. მე პასუხად თითიც, კი არ გამინძრევია. მაგრამ მალევე მომშორდა ბიჭის სხეული, რადგან ჯონგგუკმა გამოჰგლიჯა ჩემი თავი მკლავებიდან, რამაც ჩემს სახეზე ოდნავ მკრთალი ღიმილი გამოიწვია.
-მას არ შეეხო!-უყვირა ჯონგგუკმა.
-ჩემი შეყვარებულია, ისიც გეყოს რომ მოიტაცე!-წინ გაემართა სოკჯინი.
-არ შეეხო, თორემ ყველაფერს ვეტყვი!
-რას ეტყვი ჯონ ჯონგგუკ? გინდა ისიც შენი დასავით უბედური იყოს?-ირონიულად გაიცინა ჰაჯინმა.
-მოკეტე, თორემ გაზღვევინებ.-ხელი მოამზადა ქუქიმ ჰაჯინისთვის დასარტყამად, მაგრამ ჯინის სიტყვებმა შეაჩერა.
-შივუს წინ ამას გაბედავ?უცებ შავი ბიჭი ჩემსკენ მოტრიალდა და ჯიბიდან უცნაური ფერის ტელეფონი ამოიღო. ხმოვან შეტყობინებებში შევიდა და ერთ-ერთი ხმამაღალზე ჩართო.
*ჯონგგუკ ოპპა გავიგე, რომ სოკჯინს ცოლი ყავს და ის გოგო გერმანიაშია, ეს კიდევ აქ გოგოებს ჟიმავს. მეც არ ვიყავი გამონაკლისი, "ტირილი" ბევრი გოგო ყავს და ერთი მისი ნამდვილი საყვარელია. ჰაჯინი ქვია, ექიმია და მასთან ერთად გეგმებს აწყობს, რომ გოგოებს ფულები აახიონ. მე სახლში მოვდივარ, ქორწილი არ იქნება.*
YOU ARE READING
🔞შავი სიყვარული🔞 (დასრულებული)
Fanfictionთეთრი და სუფთა ცხოვრებით სავსე ექიმი შივუ. შავი და ბინძური ცხოვრებით სავსე ბაიკერი ჯონგქუქი. მათი გზები გადაიკვეთებიან და სიყვარული ყველანაირ ცხოვრებისეულ ბილიკს გადაუხვევს. 18+ (დასრულებული)