🔞დამიმალა🔞

770 46 84
                                    

*3 დღის შემდეგ*
ეს სამი დღე ყველაფერი ნორმალურად იყო, ჯონგგუკი არც, კი გაჰკარებია შივუს და გოგონასაც არ გამოუჩენია ინტერესები მის მიმართ, თუ მათ გულებს არ ჩავთვლით. ამ დღეებში შივუ გამოკეთდა და ფეხზეც დადგა.

შივუს POV:

მივიჩქარი დიდი ნაბიჯებით ჩემი ცეკვის მასწავლებლისკენ. ვხედავ, თუ როგორ იცმევს შავ დიდ ბოტასებს და კარების სახელურს აწვება, ამიტომ დრო ვიხელთე და ბაგეებიდან ნოტები ამოვუშვი.
-ჰოსოოოოოოკ ოპპააა!-ვეძახი და კიბეებზე უსწრაფესად ჩამოვრბივარ.
-ნელა არ დაეცე.-ხელები გაშალა და ჩემსკენ მოცუნცულდა.
-ნუ გეშინია.-ბოლო საფეხურიდან მშვიდობიანად ჩამოვედი და...-მაცა, ამოვისუნთქო.-გულზე მარჯვენა ხელი დავიდე, ხოლო მარცხენათი ჰოსოკს დავეყრდენი. ღრმა და ხშირი სუნთქვა ამოვუშვი წელში მოღუნულმა.
-ოხ შივუ!
-უჰ.-ამოვწიე თავი და დავიწყე ლაპარაკი.-ამ დღეებში ძალიან ბევრი ვიფიქრე და გადავწყვიტე.
-გული მიგრძნობს რაღაც საშინელებას მეტყვი.-შემაწყვეტინა ჰობიმ.
-ჩუ!-ხელი ავაფარე პირზე.-მოკლედ ჯონგგუკი ძალიან შემეცოდა, სწორედ მისი დის გამოა ასეთი ანერვიანებული და ალბათ გაგიჟებულიც. თუ სამხილებს ვიპოვით და იმ 2 საფრთხობელას ციხეში ამოვალპობთ, იქნებ და ოდნავ მაინც გაიღიმოს რეალურად. ამიტომ მე დაგეხმარებით! ყველა სამხილს ვიპოვი და თქვენი დის მკვლელობის საქმე აღვძრავ სასამართლოში.-მხარში გავიმართე, თავი სუპერგმირი მეგონა.
-ჰაჰწჯწჰუწჰწკჰეიებჯსბ!-ჩემს ხელებში ლაპარაკობს თვალებ გადიდებული ჰოსოკი.
-ა უი, მაპატიე.-მოვაშორე მარჯვენა ხელი.
-შენ, ხომ არ გაჟრიალებს?!-იმხელაზე  დამიღრიალა, ალბათ ჯონგგუკმაც გაიგო ბუსანში.- სანამ ჯონგგუკი ბუსანშია და მოტოციკლეტებს არჩევს გუნდისთვის, არ გადაირიო და რამე არ მოიმოქმედო, თორემ შენც მოგკლავს და მეც ზედ მიმაყოლებს.
-კარგი გენაცვალე.-თავზე დავუბაკუნე 2ჯერ.-წავედი მე ჯიმინთან.-ჩანთას მოვკიდე ხელი და გადავედი ზღურბლს იქით, სანამ ჰოსოკის ხელმა, მაისურით უკან არ მომაბრუნა.
-შივუ! სად მიდიხარ?! უბერავ?!
-არა. ბატონი ჯონი არ ვიცი, რაღაც გრძნობებს მიღვიძებს მთელ სხეულში. ადრე მისი ღიმილის დანახვისას ფეხები მეკეცებოდა და მინდა მისი კბილები კვლავ დავინახო. ყველაფერს გავაკეთებ მის გასაბედნიერებლად.-მოვტყდი სახლიდან ისე, რომ ჰობის პასუხს არ დაველოდე.
-უყვარს.-ჩაიცინა ჰოსოკმა.

🔞შავი სიყვარული🔞 (დასრულებული)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें