შივუს POV:
ისე გათენდა ჯერ კიდევ ვერ ვიყავი გარკვეული გუშინდელ ამბავზე. გონზე მოსვლისთანავე ჩხუბის ხმა შემომესმა, რომელიც ოდნავ მაშინებდა. ინტერესით და ფეხაკრებით ჩავედი დაბლა და დავინახე, როგორ ჩაბღაუჭებოდა ჯიმინი ჯონგგუკს პერანგში.
ავტორის POV:
FLASHBACK
-აჰჰჰჰჰჰჰ! ძალიან მტკივა!-კვნესის ჰაჯინი, ჯიმინის ქვეშ და სიამოვნებისგან თვალები უკან უტრიალებს. ბიჭი არ ჩერდება და უფრო ღრმად შედის და ვაგინას უხლეჩსს შუაზე.
ჯიმინი კისერზე დააცხრა და კბენა დაუწყო, მაგრამ არა იმიტომ რომ უნდოდა ის არამედ იმიტომ, რომ ეზიზღებოდა და უნდოდა მისთვის ტკივილი მიეყენებინა. სწორედ ამიტომ მიმართა უხეშ და მტკივნეულ სექსს.
-ჯიმინ ძალიან მტკეეეენ.-ძლივს ამოილუღლუღა გოგონამ.
-ბოლომდე გიხმარ ბოზო!-არ ჩერდებოდა.
-ძალიან მტკივა.-უკვე ცრემლიც, კი გადმოუსრიალდა ღაწვებზე ჰაჯინს.
ჯიმინს ეს ესიამოვნა და ბოლომდე აწამა ის სანამ უგონოდ არ მიაგდო ლოგინზე.
სანამ ჰაჯინი აქაურობას არ ეკუთვნოდა დრო იხელთა და მისი ჩანთა შეამოწმა. ტელეფონი იპოვა, რა თქმა უნდა მისი და ჯინის მესიჯებში შევიდა.(მესიჯები)
ჯინი:შივუ პრობლემებს გვიქმნის. დისკი მოიპარა ჩემი სახლიდან.
ჰაჯინი:მერე არაუშავს, წავართვათ.
ჯინი: კი ეგ არ არის პრობლემა, მაგრამ არა მგონია ამით გაჩერდეს. ზედმეტად ყოფს ცხვირს. უნდა მოვიშოროთ.
ჰაჯინი:რა?! იმას ამბობ, რომ ჩემი და უნდა მოვკლათ?
ჯინი:ჯონგგუკიც მივაყოლოთ.სხვა გზა არ გვაქვს? ნუთუ ამას ჩემს გამო არ იზამ საყვარელო.
ჯინი:უნდა დამსინო? არაფერს არ მეტყვი? პატარავ ძალიან მიყვარხარ და ამას შენს გამო ვაკეთებ.
ჰაჯინი:არა, მას ვერ მოვკლავ.
ჯინი:ჯონგგუკის და ხომ გაიმეტე ჩემს გამო?
ESTÁS LEYENDO
🔞შავი სიყვარული🔞 (დასრულებული)
Fanficთეთრი და სუფთა ცხოვრებით სავსე ექიმი შივუ. შავი და ბინძური ცხოვრებით სავსე ბაიკერი ჯონგქუქი. მათი გზები გადაიკვეთებიან და სიყვარული ყველანაირ ცხოვრებისეულ ბილიკს გადაუხვევს. 18+ (დასრულებული)