Hi. Nama aku Nik. Aku chubby guy. Dari kecik lagi memang chubby. Dan aku PLU. Tapi ada ke orang yang minat gemok macam aku ni?
Aku mula-mula menceburi bidang ni lepas datang ke KL untuk sambung belajar. Takleh nak buat kat kampung sebab aku stay dengan parents.
So, dah sampai KL ni, aku try lah nasib aku untuk mencari jantan. Tapi aku tak tau nak gi mana. Budak college aku ada cakap dia tengah gian chatting IRC. Dapat kenal ramai orang. Aku mintak dia ajar aku camne nak guna IRC tu.
Pastu, satu hari tu aku pegi cybercafe dan chat la kat IRC. Tak tau camne, aku gatal tangan type gay. Ada room gay tapi nampak gayanya banyak orang luar negara. So aku type la gaymalaysia. Mana la tau. Ada rupanya chatroom tu. Aku pun start chatting dengan orang.
Ada sorang mamat ni, dia cakap la kat Malaysia ni ada beberapa plu chatroom contohnya sayangabang. Aku pun masuk jugak lah kat situ. Tapi takde pun yang suka kat chubby. Aku dah nak give up until ada sorang mamat ni mesej aku.
Dia cakap dia ada fantasy seksual. Dia nak kene fuck dengan chubby. Aku agak terkejut gak lah sebab straight forward sangat dia tu. Dia ajak jumpa.
Aku cakap la kat dia aku duduk rumah sewa area PJ. Dia kata dia boleh datang situ petang sikit. Aku pun balik rumah tunggu dia. Aku serius ingat dia nak jumpa je pastu dia blah sebab aku chubby. Tapi dia ada kata dia nak difuck.
Dia sampai rumah aku dalam setengah jam kemudian. Okay la. Nampak macam ayah orang. Badan dia berisi jugak tapi tak chubby. Macam sado pun ada. Mesti selalu bersukan ni. Dia ajak berborak. Tengah-tengah borak, tetiba dia bukak seluar dia dan ajak main.
Aku terkejut. Ini first time aku nampak konek lelaki lain. Walaupun tak keras lagi masa tu. Dia bogelkan aku dan main puting aku. Sakit tapi sedap. Aku pegang kote dia and usap. Kote dia mengeras.
Tiba-tiba brader tu masukkan kote aku dalam mulut dia. Sekali lagi aku terkejut. Sedap dan panas rasanya dalam mulut dia. Kote aku mengeras. Brader tu cakap first time jumpa kote chubby besar macam ni.
Pastu dia tanya nak fuck macam mana ni? Aku tak tau apa-apa so aku ikut je cara dia. Dia pun buat doggie style and basahkan lubang dia dengan air liur dia.
Dia suruh aku masukkan kote aku kemudian gerakkan pinggang aku. Aku pun ikut je lah. Sedap giler rasa lubang daddy tu. Dia pun mendengus kesedapan.
"Fuck me."
Aku pun gerakkan pinggang aku seperti yang dia suruh. Setiap hentakan akan dijawab dengan bunyi kesedapan. Nasib baik housemates lain belum balik rumah.
Pastu aku tarik pinggang dia dan aku duduk atas katil tu. Dia pun ride kote aku. Best giler tengok bontot berisi daddy tu turun naik kote aku.
Dia cakap dia penat. Nak fuck baring plak. Dia baring dan letak kaki atas bahu aku. Aku masukkan kote dan dia buat muka, merengek dan mendengus. Kote dia pun dah keras. Aku kerjakan lubang dia sampai putih biji mata dia. Mulut dia sentiasa ternganga tapi takde bunyi keluar. Lama jugak aku menusuk bontot dia.
"Adik selalu lancap ke? Lama sangat fuck abang ni."
Aku pusingkan dia supaya dia meniarap dan aku baring atas dia. Masukkan kote dan fuck dia sampai aku pancut. Dia dapat rasa kote aku mengembang dan dia kemutkan lubang dia. Berdas-das aku pancut dalam bontot daddy tu.
Aku cabut kote aku dan dia terus bangun dan pakai baju. Dia suruh aku pegi cuci cepat, nanti gatal. Dan dia terus berlalu pergi. Aku dah tak jumpa dah dia lepas pada tu.
Sekianlah story aku first time main dengan lelaki...
YOU ARE READING
Chub Chaser Love Story
Romance[Anthology] Cerita pendek mengenai percintaan gay antara seorang lelaki kurus dan seorang lelaki gemuk.