"Eh takpelah abang. Banyak masa lagi kan? Haniff pegi cuci dulu ye bang?"
Haniff pergi ke toilet dan nak cabut seluar dia. Terkejut dia bila ada tangan pegang tangan dia. Rupa-rupanya Hisham ikut dia masuk toilet.
Hisham alihkan tangan dia dan turunkan underwear Haniff yang basah tu.
"Wow! Besar kote Haniff."
"Ish, takdelah abang. Kote abang lagi besar kot."
Hisham melutut depan Haniff dan masukkan kote dia dalam mulut.
"Abang! Niff belum cuci lagi."
"Takpe. Abang cucikan."
Hisham pun jilat dan isap kote Haniff. Dia telan semua air mani dan mazi yang menyelaputi di kote Haniff.
"Ahhhhhhhhhhh abangggggggg!!!"
Terus kote Haniff kembali keras mencanak. Inilah first time kote Haniff diisap. Sedap rasanya. Hangat je rasa mulut Hisham.
"Kan besar tu. Betul abang cakap."
Haniff hanya perhatikan je kepada abang dia bergerak-gerak dan kote dia hilang dalam mulut abangnya.
"Nnnnhhhmmmmm abanggggggg..."
Tangan Hisham mula merayap dan pergi ke bontot Haniff. Dia pun masukkan satu jari ke dalam lubang Haniff.
Haniff mendengus sebab terasa sakit sedikit tapi bila dia dah biasa dengan jari tu, dia rasa sedap.
"Mmmmmmmhhhhh abangggggg..."
Hisham keluarkan batang keras Haniff dari mulut dan menjilat telur Haniff. Ia membuatkan Haniff tak keruan. Bontot virgin dia terkemut-kemut dan bergetar terasa di jari. Hisham jadi tak sabar nak rasa kemutan tu pada kote dia.
"Ahhhhh unnnnnhhhh hhnnnnnn..."
Hisham teruskan mengisap kote adik dia sambil finger fuck lubang ketat Haniff.
"Ngghhhh Niff nak pancut abanggggg..."
Haniff pancut berdas-das dalam mulut Hisham.
"Ahhhhhhhhhhh ahhhhhhhh ahhhhhhhhhhhhhhhhhh mmmmmhhhnnnnnnnnnnn..."
Hisham pun bangun dan cium Haniff. Mula-mula Haniff agak kaku dan tidak membalas ciuman. Apabila dia mula membalas ciuman, Hisham masukkan lidah ke dalam mulut Haniff.
Terkejut Haniff sebab dia rasa ada cecair masuk ke dalam mulut dia. Adakah itu air mani dia sendiri?
Haniff pun meraba badan Hisham dan gentel puting abang dia. Hisham merengek. Nipple dia memang sensitif. Haniff dapat rasakan kote Hisham mengeras.
Hisham cium leher Haniff dan masukkan jari dia semula ke dalam lubang Haniff. Automatik Haniff mengemut. Sedap ni kalau kemutan pada kote...
Hisham tarik jari dia keluar dan pusingkan Haniff. Dia tonggengkan Haniff di sinki dan terus jilat lubang Haniff.
"Abangggggggggggggggg!!! Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!"
Hisham teruskan rimming lubang virgin tu sedalam-dalamnya.
"Abang nak fuck Haniff ke?"
To be continued...
YOU ARE READING
Chub Chaser Love Story
Romance[Anthology] Cerita pendek mengenai percintaan gay antara seorang lelaki kurus dan seorang lelaki gemuk.