Hisham & Haniff 3

371 12 13
                                    

"Haniff tidur sini jugak ke?"

Terkejut Haniff. Cepat-cepat dia cover kote dia yang keras tu. Hisham dah siap mandi. Dia keluar toilet pakai tuala je.

Haniff perhatikan badan abang dia. Walaupun chubby, tapi nampak tegap. Takde lah gelebeh je lemak dia. Sedap gebu tapi tak lembik. Abang dia kuat bersukan jugak, mak dia cerita.

"Niff?"

Alamak, risau plak Hisham perasan yang Haniff tengah tenung badan dia.

"Um, tak tau la bang."

"Kalau Niff nak tidur sekali boleh je. Macam dulu-dulu."

"Abang tak kisah ke?"

"Tak kisah pun. Lagipun kita dah lama tak jumpa. Abang rindu nak peluk Niff."

Hisham pegi ke katil dan peluk adiknya yang tengah duduk tu. Tersembam muka Haniff kat perut Hisham. Haniff rasa macam dalam syurga. Kote makin keras tapi kena cover sikit.

"Eiii abang ni, lap badan pun tak boleh buat betul-betul ke? Habis basah Niff."

"Tolong lapkan."

Hisham bukak tuala yang di pinggangnya ke kepala Haniff. Haniff dah berdebar dah. Adakah abang dia bogel?

Haniff tarik tuala daripada kepala dia. Hisham dah pakai boxer briefs tadi balik. Melepas peluang untuk tengok batang abang dia.

"Cepatlah."

Haniff bangun dan lap badan Hisham. Sengaja je lap slow-slow di semua permukaan badan, terutama di perut.

"Suka betul sentuh perut abang ye?"

Haniff senyum pandang Hisham.

"Ye bang. Gebu."

Hisham senyum. Haniff rasa macam dia dipanah kilat. Cepat-cepat dia letak tuala depan kote dia.

"Dah bang. Boleh tidur."

Hisham baring pastu tepuk katil.

"Meh baring sebelah abang."

"Um, abang tidur pakai tu je ke?"

Hisham angguk.

"Kenapa? Adik pakai apa?"

Haniff terus naik atas katil dan duduk sebelah Hisham.

"Pakai tshirt ngan seluar pendek ke? Selesa ke? Kalau nak bukak baju pun takpe."

Haniff tak nak bukak baju sebab dia segan ngan badan dia yang keding tu berbanding badan abang dia yang sedap gebu tapi Hisham dah angkat baju dia. Terpaksa lah dia angkat tangan untuk bajunya dicabut.

"Wow, sedap badan kau Niff."

"Ish abang ni. Saya kurus kering kot."

Hisham letak tangan dia kat badan Haniff.

"Abang suka."

Haniff cepat-cepat baring, membelakangi Hisham. Untuk sorok kote dia yang mencanak.

"Sini la sikit."

Hisham tarik Haniff sampai Haniff baring atas lengan dia dan belakang dia bersentuhan dengan perut Hisham. Seluar Haniff dah basah lencun. Air mazi keluar dari kote dia macam air terjun.

Bila Hisham peluk Haniff, dia boleh terasa sesuatu keras menusuk bontotnya.

To be continued...

Chub Chaser Love StoryWhere stories live. Discover now