Bölüm 20 :Vildan Tehlikesinden Korunamıyorum

25 1 0
                                    

" Ve sabret! Çünkü Allah iyilik edenlerin mükafatını yitirmez." 11:115

❈╼⋯⋯⋯▪◈▪⋯⋯⋯╾❈

Vildan

Yok bu iş böyle olmaz! Her şey bu şekilde bitemez! Ben buna izin vermem!

Sırıt ayım ne kadar umudunu kaybetmişse de ben kaybetmedim. Ben bitti demeden bitmez! Ne yapacağımı düşünürken telefonumu elime aldım.

"Efendim?"

"Adamım! Nasılsın bakayım? "

"Sen yine bir işin peşindesin değil mi?"

"Sen bunu bırak şimdi. Yani... Biliyor musun ben senin dayın ve teyzen'le hiç tanışmadım." ağır bir şekilde iç çektiğini duydum.

"Bunun sırası mı şimdi, bunca olay arasında?"

"Şey biliyorum Adamım, ama hani biz bunu konuşmuştuk? Hani bizim aramıza Eymen'le ilgili hiçbir meselenin girmesine izin vermezdik?" Hâlâ bir şey demiyordu.

"Hani Eymen bir şey, 'biz' de başka şeydi?"

"Tamam, aşkım." duyduğuma bir an kalakaldım.

"Bir dakika sen bir şey dedin?"

"Ne demişim?"

"Bir şey demişsin ya işte!"

"Duymamış gibi yapma Vildan." derken hafif güldü.

"Ya tekrar duymak istesem? Ne var bunda?" dedim biraz irite olmuş yanaklarımı püfleyerek.

" Bir şey yok aşkım, akşam görüşürüz." sanki sırıttığını buradan görebiliyorum. Biraz kızarak ben de kapattım.

Kalbimin hızlı atışını bir an sakinleştirmeye çalıştım. Sonra da planıma odaklanıp ne yapacağımı prova ettim.

İnternet'e çıkıp küçük kasabamızdan, en yakın zamanda kalkacak olan uçakları araştırdım.

Ve şansıma bak ki, en erken uçak yarın kalkıyor! Ama ne mutlu ki, bundan bir hafta sonra kadar başka uçak olmayacak. Ay Allah'ıma şükürler olsun. Bu bize yeterli zaman olacak.

Peki bundan sonraki diğer mesele? Ya o bir hafta sürecinde Eymen uyanamazsa?

Yani biliyorum doktorlar en az böyle travmadan sonra iki hafta yatar ama... Estağfurullah, şunu düşünmek bile istemiyorum. Elbet bir çözüm buluruz, hatta bunu çözebilen birini tanıyorum.

"Allo, Vildan ?"

"Meral ya bir şey yapmamız lazım -"

"Sakın beni karışma!"

"Hayır ama bu iş böyle bitmez, olamaz ya!"

"Sen bir şey yaparsan olaylar daha fazla karışmaz mı sence?"

"Tamam sen de kabul et ki hiçbir şey yapmayıp pişman olmaktan daha iyi!" Buna iç çekti.

"Istediğini yapmadan kurtulamayacağıma göre, söyle hadi." Mutluluktan haykırdım.

"Peki, Eymen sence ne zaman uyanabilir?"

"Hım açıkçası tahmin etmek zor ama doktorların söylediğine göre şand eseri kafasını bir taşa çarpmıştı ve ondan baymış. Ve dirimsel organları iyi durumdaydı. O yüzden bence iki haftaya uyanır."

"Ay Allah iki hafta çok uzun! Aynen doktorların dediğidir ama bir şey yapamaz mıyız gerçekten?"

"Allah'a havale etmekten başka..." Tabi ki rabbime dua edip, yardım isteyeceğim ama burada durmayacağım ki.

Mülâh Yürekler [Yeniden Yazılıyor] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin