Flashback
spadla jdem na kolena Rafe ke mně hned běžel a obejmul mě cítila jsem se jako kdybych měla umřít obejmul a jsem Rafa nazpátek "hele dýchej, dýchej ano klid neboj se jsem s tebou" řekl Rafe "d..děkuju moc to pro mě znamená" řekla jsem~po týdnu~
Už jsem byla v rámci možností v pohodě Rafe se mi nabídl že u něho můžu zatím být bez se to nějak vyřeší a že tu bude vždy pro mě ale vlastně ani nevím jak to spolu máme ani mi neřekl že mě miluje a ani nevím jestli spolu chodíme občas se spolu vyspíme ale není to tak že by jsme spolu chodili za ručičky atd. Prostě by jsem Ráda věděla na čem jsem.
Momentálně teď je dost pozdě večer já a Rafe ležíme v posteli a povídáme si o blbostech prostě to potřebuju vědět tak se zeptám " hele jak to spolu teď máme" "jak to myslíš" zeptá se "no prostě občas spolu spíme jo je to super vážně ale ráda bych věděla na čem jsem takže se ptám jestli mě miluješ?" Zeptal se "samozřejmě že tě miluju já myslel že spolu chodíme" řekl "no nezeptal jsi se mě ani já tebe takže ne" řekla jsem "A ty mě miluješ" zeptal se "právě že ano hrozně moc pro mě znamenáš a jsem Ráda že tě mám a už dlouho přemýšlím o tom jestli to máš stejně" řekla jsem "Ano mám to stejně takže, Mio Jansonová budeš se mnou oficiálně chodit" zeptal se "Ano!" Řekla jsem a Rafe mě začal líbat.
Samozřejmě že to pokračovalo dál Rafe mi zajel rukou pod tričko a sundal mi ho pomalu jel níž začal mi líbat krk a pak i břicho jemně jsem zavzdychala a Rafovi jsem zajela rukou pod tričko a pohladila jsem jeho vypracované tělo "máš studený ruce" řekl Rafe "promiň" řekla jsem "v pohodě mně to nevadí" řekl s úsměvem taky jsem se usmála a jemně jsem mu přetáhla tričko přez hlavu sundal mi podprsenku upřímně tuhle část nesnáším vždycky, prostě se stydím za to jak vypadám ale na to po chvilce zapomenu protože mě Rafe začne líbat na rtech upřímně má tak sladké polibky hrozně to miluju je vždycky tak jemný ale zároveň tak drsný je to s ním fakt úžasný sundám mu kalhoty a trenky a on mi taky sundal kalhoty a kalhotky bez varování do mě vnikl bylo to strašně příjemné Rafe je v tomhle tak dokonalej ale já vlastně nemám s kým porovnávat zatím jsem to dělala jen s Rafem potom co se oba uděláme lehneme si vedle sebe jsme udýchaný a po chvilce usneme.
Ráno jsem se probudila a přišla mi zpráva od JJ vůbec jsem to nečekala potom co jsme se pohádali.
Tak tohle je konec další části snad se líbí určitě můžete dát vědět do komentářů<33 mám vás ráda vaše Áďa♡♡♡
ČTEŠ
Rafe/Mia život bývá krutý
RomanceAhoj já jsem Áďa píšu příběh o dívce jménem Mia je velmi hezká ale má jisté problémi se sebepožkozováním zkrátka si myslí že za všechno může ona, přistěhovala se z Ameriky a doufá že najde nějaké nové přátelé a možná i kluka. Více se dozvíte v příbě...