Biraz da love

74 7 10
                                    

Öncelikle nasılsınız dijital günlüğümün canlı okuyucuları? Yeni yılınızın ilk günleri nasıl geçiyor?

Ben karmaşa içindeyim ve bu karmaşanın nedenini de bilmiyorum yav.

2022 benim yılım olması için uğraşacağım ama şu love işleri beni bitiriyor. Ben, aşka aşık bir insan olarak birine karşı bir şeyler hissederken bütün sevgimi hatta bütün sevgimin de ötesinde bir sevgiyi vermeye çalışıyorum. Bu sağlıklı mı? Bence değil ama ben doktor ya da psikolog değilim bu yüzden kesin bir şey söyleyemiyorum. Yanlış hissettirse de hislerimi doruklarımda yaşamayı seviyorum.

Beni takip eden herkes artık Yeşilli ve diğer kitaplarım sağ olsun Cem olayını biliyordur diye tahmin ediyorum. İlk birine karşı bir şeyler hissedişimdi ve ilk seferimde dalga geçilmek, birileri tarafından alay konusu olmak zaten özgüveni düşük olan ben için büyük bir yara almama neden oldu. Elimde değil, olumlamalar yapsam dahi bu yarayı kapatamıyorum.

Bu yüzden platonik takılıyorum...

Yine beni diğer kitaplarımdan takip edenlerin bildiği bir şey varsa o da liseden beri yanık olduğum bir çocuk olduğudur. Hatta şu an yayımda olmayan ama bir ara kesinlikle tekrardan yayımda olacak Mavi Zarflı Mektuplar hikayemdeki Berkay adını alan çocuk...

Vurulma hikayemi anlatarak boş yapacağım şimdi. Öhö öhö.

Her şey 11. Sınıfın Nisan-Mayıs ayları arasında başladı. Daha doğrusu bu onu fark ettiğim andı. Sizin okulunuzda var mı bilmiyorum ama bizim okulumuzda sınıflar arası futbol turnuvaları olurdu. Bu beyimiz de 11/D takımında, 12. Sınıflarla maç yapıyordu.

Şimdi düşününce çok Wattpad sahnesi gibi ama gerçek valla pdlfpdmxpsöfl.

Neyse. Boş bir insan olduğum için ben de maçları izlerdim yemek yedikten sonra. Onların maçını da izledim ama maçın ortasında bir gerginlik oldu ve daha önce 9 ve 10. Sınıflarda aynı şubede olduğumuz çocuk bir anda kavga çıkardı. Berkay da o çocukla arkadaştı ve bir anda o da kavgaya dahil oldu.

Kaostan beslendiğimi biliyorsunuz. Dehşetle kavgayı izledim. Hala gözümün önünde canlanıyor her sahne valla. Çok iyi zamanlardı.

O an Berkay'ı fark ettim.

Açık konuşacağım hep bir hafif badboyumsu erkek sevdam vardı odmfpdmxpdlf. Berke Akar daha o dönem zihnimde yoktu ama hep o tarz çocuklar dikkatimi çekerdi işte. Kimse badboy sevdamızı sorgulamasın.

Kavgayı güvenlik ayırdı falan. Sonra bunlar spor salonuna gittiler. Ben ne yaptım? Tuvaletler spor salonunun orada olduğu için pıtı pıtı oraya gidip çaktırmadan kavgaya baktım pdmcldmxlsld. Cidden kaos sevdam hep vardı anlayacağınız...

Berkay tişörtsüzdü öhö öhö.

Neyse. Bu olay böyle kapandı ama tuvalette Berkay'ın adı falan dönüyor. Tabii ben tanımıyorum o kim. Bunlar disiplinlik falan olmuştu sanırım, hatırlamıyorum çok ama yırttılar sıkıntı yok.

Bu olay böyle kapandı gitti. Aklıma bir daha gelmedi. Ta ki işler giderek garipleşene kadar...

Berkay'ı çok alakasız bir akrabamızın nişanında gördüm ve üstün stalk yeteneğimle buldum. Hesabı açıktı ve birçok fotoğrafı vardı. O fotoğrafları bir daha göremeyeceğimi bilseydim kesinlikle ekran görüntüsü alırdım...

Ben bununla dönem sonuna doğru takipleştim ama o birkaç gün takip edip takipten çıktı beni. Eh ben de gururlu biriyim (he he ayn) çıktım takipten. Bütün yaz aklıma bile gelmedi.

Yıldız Tozu zamanlarıydı. Orada stalk hakkında bir soru sormuştum ve bu birkaç dakikada Berkay'ı bulduğunu anlatmıştım sadece. Onun dışında bütün yazım karakterlerime aşık olmakla geçti şdmcldmxld.

12. Sınıfa geldiğimizde ise Berkay başkan adayı olarak bir anda tekrar radarlarıma girdi. Ona oy verdim, oy pusulasının fotoğrafı bile var...

Ama bu da tam olarak işleri karıştıran an değildi.

Yine bir akrabamın nişanına gittim ve onu takım elbiseyle gördüm.

Evet arkadaşlar, bu an bende kayışlar koptu.

2018 Kasım ayı ben bittim.

Bütün nişanda onu izledim cidden. Göbek atıyorduk, gözlerim ondaydı. Halay çekiyorduk; gözlerim yine ondaydı. Yedim bitirdim çocuğu resmen bakışlarımla pü.

Ve yine Wattpad hikayesi gibi bir an oldu: YİNE KAVGA ÇIKTI.

Bir anda kavgayı ayırmak için atladı falan ama ben resmen vurulmuşum bitmişim. İzliyorum onu ama bir yandan da korkuyorum bir şey olacak diye. Annem beni oradan götürdü hemen ama benim aklım Berkay'da kaldı.

Kuzenim nişan yerinde kalmıştı ve ona Berkay'ı falan soruyordum. Hatta bir an Instsgram'dan yazacaktım da vazgeçtim.

Sonra tam olarak o gece mi yoksa birkaç gün sonra mı bilmiyorum. Berkay'ı tekrar takip ettim ve o da takip etti. Ve bütün yıl takip etti neredeyse...

Bu süreçte ben beni takip ettiği için resmen bir adını verip 'ben sana aşığım' demedim. Öyle cringe saçmalıklar yaptım ki kendimden utanıyorum. Nasıl o zamana kadar takip etti anlamıyorum valla docmşdxlşsdm.

Ama bunlar sadece sanaldaydı. Okulda sabahları gelişini izlemek ve kantinde görmek dışında başka hiçbir şey yapamıyordum çünkü cesaretim daha küçükken kırılmıştı. Çevremdeki insanlar da Berkay'ın bana bakmayacağını söylediği için ve o sıralar güzellik algımın en kötü olduğu dönemler olduğu için tek bir adım bile atamadım.

Beni 2019'un baharında yine takipten çıktı...

Mezuniyet balomuzda önümde partiledi ve ben uzaktan izledim. Eğer biraz olsun cesaretim olsaydı o gece karşısına çıkacaktım ama hem geceyi mahvetmek istemedim hem o cesareti bulamadım. Zaten lise bitiyordu. Bir daha onu nerede görecektim ki?

Ta ki aynı üniversitede okuyacak olduğumuzu öğrenene kadar...

Hala 81 il varken neden aynı ildeyiz anlamış değilim. Kadere inanıyorum da bu biraz abartı sanki????

Aynı üniversitede olduğumuzu bilmeme rağmen aylarca onu görmedim. Sonra dedim 'abi kendime zarar yeter ya' falan. Bir içkili mekanda tanıştığımız başka bir Berkay'la (Allah'ım bu kesin işaretti göremedim, kusura bakma) konuşmaya başladım. Baya sevgili olduk da bu salak eskiden hoşlandığı kızı görünce ayarları bozuldu, konuşmayı bitirdi.

Ve sanki bu anı bekliyormuş gibi Berkay'la yaşadığım şehre giden otobüste karşılaştık.

Çok garipti. Bir Berkay bitiyor diğeri geliyor gibiydi valla ldmcldmxlsmc.

Benim uğurlu rakamım 3'tür ve biz o dönem Berkay'la üç kere karşılaştık.

Sonra korona girdi araya göremedim hiç :,)

Yıl 2022 oldu hala göremedim.

Ama bitti mi? Bitmezzzz.

Benim üniversitedeki arkadaşım (buna İ diyeceğim) İ, bir arkadaşıyla buluştu birkaç ay önce. O kız da sevgilisi ve sevgilisinin arkadaşlarını getirmiş. Tanışmışlar.

Bilin bakalım İ kiminle tanışmış? BERKAY.

Benim en yakın arkadaşımla tanışıp aynı arabaya binmiş! KAFAYI YEDİM. Hani tam unutacağım dersin, artık aklına çok gelmez ama bir anda bir olay olur yine hep aklına gelir ya tam olarak öyle oldu.

YIL 2022 OLDU HALA AKLIMDA.

Şimdi tavsiye istiyorum. Deli gibi takip isteği atmak istiyorum tekrardan ama gt yapmazsa çıkarım gibi bir his var ve resmen gt yapmamasından korkuyorum ldmcldmxldmf. Sizce ne yapmalıyım? Hikayeyi üstü kapalı dinlediniz, bir tavsiye alırım tşk.

Love işleri kapansın ya yerer be yeter.

Resmen 1000 kelimeyi geçik bir şekilde Berkay'ı anlattım. Hay aq.

Aşık olmayın tşk.

03.01.2022 Pazartesi, 23:52

Gece gece bir tık kafayı tırlatmış Dila.

Sevgiler 💜

Dijital GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin