2022 Yılı Özeti & 2023 Hedefleri

27 3 8
                                    

30 Aralık 2022 Cuma 21:59

Tamı tamına 1 yıldır dijital günlüğüme bir şey yazmadığımı fark ettim ve hemen yılın özetini yapmaya karar verdim.

Herkes gibi benim de genel anlamıyla bir iyi bir kötü geçirdiğim bir yıldı. Çok güldüğüm, yerli yersiz ağladığım, arkadaşlar edindiğim, arkadaşlar kaybettiğim bir yıldı. Kötüsüyle iyisiyle bir yıl bitti ve ben bu yılı kötü olaylarla değil, iyi olaylarla hatırlatacağım. 2022 beni büyüttü, biraz daha cesaretlendirdi, 2023'e hazırladı.

2022 yılına girişim hüzünlüydü aslında çünkü annem hastaydı ve ben uzakta olduğum için bundan çok sonra haberim olmuştu. 2022'nin sonunda da annemin ameliyat olabilme ihtimalini öğrendim, yine moralim bozuktu ki başka bir doktora gittik. Çok şükür ki o ameliyata gerek olmadığını söyledi. Artık 2023'e mutlu girmemem için bir sebep yok.

Bu yılın bana kattığı güzel şeylerden belki de en güzeli buradan tanıştığım ve en yakın arkadaşım olan Merve'yle buluşmamız oldu. (Fake-Hearts ) Bence bu yılı en güzel yapan olay buydu çünkü 4 yıldır aksilikler yüzünden buluşamıyorduk. Umarım 2023'te daha çok buluşuruz. Bunu okuyan her kimse eğer sizinle de buluşmak isterim <3

2022'nin bitimiyle beraber ben de kendimde yıllardır süren ve hiç sağlıklı olmadığını fark ettiğim bir şeyi bırakmaya karar verdim. Aslında bıraktığımı düşünüyorum çünkü artık aklıma gelmiyor ya da 'keşke karşılaşsak' diye düşünmüyorum. Yıllardır bir şekilde karşılaştığımız ve bunu kadere yoran, doğru zamanın gelmediğini düşündüğümden de iletişime geçemediğim B, sen artık satırlar arasında kalan bir harf olacaksın. Yıllar sonra bu satırları okuyup adını anımsadığım ve kendime güldüğüm o kişi olacaksın. Biliyorum çünkü daha önce böyle oldu, aynı şey sende de olacak.

B, 2018'in içinde kalmalıydın ama 2022 senin finalinmiş bunu anlamış oldum. Kadere inanırım, seni bir yıldır hiç görmemin, o kadar işarete rağmen denk gelmememin nedeni de doğru kişi olmamış olman diye düşünüyorum. Dediğim gibi artık 2022'nin bir parçasısın benim için. 2023'te sadece Mavi Zarflı Mektuplar'da geçersin o kadar.

Mavi Zarflı Mektuplar 2023'te yayınlayacağım ilk kurgu olacak bu arada. Doğru zamana inandığımı söylemiştim, sanırım MZM'yi yayınlamam için de bazı hislerimden kurtulmam gerekiyordu çünkü MZM'yi ilk yazmaya başladığımda sadece 17 yaşındaydım. İkinci yazma denememde ise 19 olsam bile kalbimde o diken vardı. Şimdi 21'im ve zamanın geldiğini hissediyorum. Unutama Beni bittiğinde ya da bitmeye yaklaştığında MZM sizlerle olacak. 🤍

21 yaşım için bir isteğim vardı, Yeşilli okuyanlar görmüştür yazımı. O isteğimi gerçekleştirmek için çalışmam lazım ama öyle bir dönemdeyim ki hem çok şey yapmak istiyorum hem de hiçbir şey yapamıyorum. Okulumun son ayları ve bu beni zorluyor. Edebiyat zorluyor, sınavlar zorluyor ve kendimi çok yetersiz hissediyorum ama biliyorum, yeteri kadar istersem başaramayacağım bir şey yok. Sınavlarım bittiği gibi ilk işim kitaplarımla uğraşmak olacak. Okulum bitmeye yaklaştığında bu isteğim için çabalayacağım.

Bu yıl Yeşilli'nin son yılı olabilir. (ağlarım) Yeşilli'nin finali hakkında hiçbir fikrim yok ama bana veda ediyorlarmış gibi yavaştan uzaklaşıyorlar benden. Onları özleyeceğim ama asla bırakmayacağım çünkü onlar benim kalbimde. Bir gün yepyeni bir halde ve en güzel şekillerinde belki elinizde tutarsınız onların kitabını...

2023'te yeni kurgularla buralarda olacağım. Belki Dreame'de de olurum. Oraya da bir kurgu yayımlamak gibi bir planım var ama bakalım.

2023'ten aşk falan dilemiyorum. Kariyerimde ilerleyip notlarımı yükseltsem ve çevremdeki herkes (kendim de dahil) sağlıklı olsa yeter. Gerçekten gerisinde gözüm yok. Hedeflerimde ilerlesem yeterli.

Sizi seviyorum. Yeni yıldan beklentilerinizi buraya yazabilirsiniz bebeklerim ❤️

22:23

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 30, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dijital GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin