Jego pierwsza myśl o Tobie

734 13 2
                                    

Kageyama:
„Mam nadzieje, że ten IDIOTA HINATA jej nie skrzywdził, była cała opuchnięta ale cały czas taka śliczna."

Tsukishima:
„Dziewczyna jest załamana, a jednocześnie silna. Chce bardzo osiągnąć cel ale nie wie od czego zacząć. Nie lubię tego robić ale chyba będę komuś musiał pomóc... ."

Yamaguchi:
„Rany one się nad nią znęcają! Wydaje się być bezsilna... w końcu jest jedna a tych dziewczyn jest trzy. Też byłem kiedyś w takiej sytuacji... . MUSZĘ JEJ POMÓC!"

Oikawa:
„Co to czyżby szykowała nam się jakaś nowa ambasadorka!? A może tylko znalazła sobie chłopaka z mojej drużyny?! A CO JEŻELI TO DZIEWCZYNA IWACHANA!? Jest taka śliczna muszę się dowiedzieć o niej jak najwięcej."

Iwazumi:
„Jakaś nowa dziewczyna na bieżni, widzę, że jest cała czerwona i zmęczona mam nadzieje, że nic się jej nie stanie... ."

Kuroo:
„Nie wydaje mi się, żeby znała tamtych typów... . Czuje, że się boi, nawet jeżeli nie ucieka, po prostu to czuje."

Kenma:
„W ogóle jej nie kojarzę ale w końcu mam okazje poznać osobę, która również siedzi po nocach na internecie. Muszę ją bliżej poznać."

Bokuto:
„Ta dziewczyna jest taka słodka! Nie to, że mi pomogła to jeszcze będziemy robić w parzę pracę na biologię! MUSZĘ JAK NAJSZYBCIEJ OPOWIEDZIEĆ O NIEJ AKAASHIEMU!"

Akaashi:
„Kurcze biedna dziewczyna upadła... mam nadzieje, że się nie skaleczyła, pomogę jej."

Suna:
„Czyli teraz każda dziewczyna myśli tylko, że chce się z nią lizać? Nie wiedziałem, że aż za takiego chama mnie mają. A ona jest chyba mocno najebana, nawet lekko się zaśmiałem gdy to powiedziała, fajna się wydaje."

Atsumu:
„Ta laska w ogóle nie ma siły. Co ona to w ogóle robi? Może to jakaś nowa ambasadorka drużyny? Ładną ma figurę, niech się nie przemęcza pomogę jej."

Osamu:
„Nie sądzę, żeby specjalnie zapomniała pieniędzy, nie wygląda na taką. Zapłacę za nią nie chce, żeby miała kłopoty."

Haikyuu PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz