Jego zdanie o tobie po randce

493 12 5
                                    

Kageyama:
„Fajnie, że akceptuje to również, że mam pasuje. Bardzo ją lubię."

Tsukishima:
„Nie wiem czemu ale przy niej czuje się inaczej... czuje się lepiej."

Yamaguchi:
„Tak bardzo ją lubię, mam nadzieje, że domyśliła się, że to ona mi tak naprawdę pomogła."

Oikawa:
„W końcu! Udało mi się, mam jej zaufanie, nigdy w życiu go nie stracę! A o nią będę się starał jeszcze bardziej! Jest taka urocza!"

Iwazumi:
„Nie umiem tego wytłumaczyć ale im dłużej ją widzę tym bardziej mi na niej zależy... ."

Kuroo:
„Czy to jest właśnie dziewczyna której  szukałem przez 18 lat?"

Kenma:
„Chyba znalazłem osobę, która w końcu umie ze mną rozmawiać i spędzać super czas."

Bokuto:
„Czyli Akaashi miał racje, że będę ją lubić jeszcze bardziej po tym jak ją wysłucham."

Akaashi:
„Jest urocza i nie uważa, że jestem nudnym. Będę poświęcał na nią co raz więcej czasu."

Suna:
„Ona nawet nie wie jak bardzo mi na tym zależało, żeby mi zaufała. Strasznie jestem szczęśliwy z tego powodu, ona jest inna niż wszyscy."

Atsumu:
„Dlaczego inni w nią wjeżdżali?! I dlaczego ja się o to martwiłem!? CZY MI SIĘ WŁAŚNIE KTOŚ PODOBA!?

Osamu:
„Chyba zyskałem u niej jeszcze lepsze wrażenie. Jest taka cudowna, że chce je zyskać jeszcze bardziej!"

Haikyuu PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz