Gdy cię zrani

526 13 10
                                    

Kageyama:
Chłopak ma problemy z agresją więc gdy zda sobie sprawę co zrobił bije i rzuca poduszkę jak i inne rzeczy w swoim pokoju przez cały dzień. Gdy się uspokoi dzwoni lub pisze do ciebie i prosi żebyście się umówili na spotkanie.

Tsukishima:
Cały czas wytyka ci jaki on to jest lepszy od ciebie. Często jest ci smutno z tego powodu, on to widzi ale naprawdę po prostu nie umie przeprosić. Więc najczęściej wysyła ci SMS gdzie tam pisze przeprosiny i zaprasza na wspólną kawkę czy lody.

Yamaguchi:
Gdy tylko zobaczy że cię uraził przeprasza cię i to z 100 razy. Dla pewności, że wszystko Ok proponuje ci również wyjście do cukierni.

Oikawa:
Gdy cię obrazi sam udaje obrażonego by wzbudzić atencję... najczęściej kończy się to źle bo nikt nie chce się odezwać pierwszy ale cóż taki jest właśnie Oikawa. Lecz gdy tylko zobaczy że masz szklane oczy klęka na kolana i sam zaczyna płakać i cię przepraszać.

Iwazumi:
On pokazuje często złość, więc gdy tylko zobaczy, że jesteś smutna przez niego wpada w szał. Jest naprawdę zły sam na siebie. Spokojnie wyżywa się na Oikawe nie na tobie. Potem gdy się uspokoi pisze SMS z przeprosinami.

Kuroo:
Nawet gdy jesteś na niego zła on zaczyna się do ciebie przytulać i głaskać, ty go odpychasz ale on znowu się do ciebie przytula i mówi ci do ucha „przepraszam yn-chan".

Kenma:
Kenma nie ma problemów z agresją ale też nie okazuje za dużo emocji więc ciężko jest mu szczerze powiedzieć przepraszam. Lecz potrafi to zrobić, kocha cię i nie chce żebyś była przez niego smutna <3.

Bokuto:
On sam wpada w swój emo mood po czym cały dzień walczy z swoimi myślami jak cię przeprosić. Bokuto naprawdę chce to zrobić idealnie ale kończy się na tym, że podczas waszej rozmowy płacze razem z tobą.

Akaashi:
Ma duże wyrzuty sumienie po czym co zrobił. Akaashi jako chłopak mądry, miły i inteligenty potrafi bardzo dobrze i szczerze przeprosić. Czeka trochę, żebyś ochłonęła a potem przychodzi pod twój dom z bukietem kwiatów.

Suna:
Sunie ciężko przychodzi słowo przepraszam. Ale potrafi to naprawdę zrobić. Najczęściej najpierw staje na przeciwko ciebie i mocno chwyta cię za rękę dając znać spojrzeniem „naprawdę bardzo mi przykro, nie chciałem, przepraszam" lecz tak naprawdę przeprasza kiedy ty pod wpływem emocji wtulisz się w jego tors, wtedy te słowa szepcze ci do ucha.

Atsumu:
Od takiego aroganckiego chłopaka jakim jest Atsumu trudno jest się doczekać słowa przepraszam. Nigdy nie wiadomo czy zły jest na siebie, że cię uraził czy na ciebie, że się obraziłaś. Dlatego chce żebyś po prostu o tym zapomniała. Próbuje się do ciebie przytulać bez przerwy lecz gdy go odpychasz wali prosto z mostu „Przepraszam księżniczkę y/n czy wybaczy swojemu księciu?".

Osamu:
Chłopak wie kiedy czujesz się urażona. Ma straszne wyrzuty sumienia chce cie przeprosić tak szybko jak jest to możliwe. Od razy biegnie do sklepu po czekoladę a potem pod twój dom.

Haikyuu PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz