Twoja pierwsza myśl o nim

594 11 0
                                    

Kageyama:
„Nie wiem czy to on mnie uderzył czy ten drugi ale to najgorsze pierwsze spotkanie jakie mogłabym sobie z kimkolwiek wyobrazić! A on jest taki śliczny i ma delikatne dłonie, a teraz jeszcze prowadzi mnie do pielęgniarki."

Tsukishima:
„Fajnie, że próbuje mi pomóc ale z drugiej strony nie wydaje się być miły. Nie wiem mam mieszane myśli co do niego ale i tak zgodzę się na jego pomoc w nauce angielskiego bo sama nie dam rady... ."

Yamaguchi:
„Kurcze naprawdę pierwszy raz spotykam się z przypadkową osobą, która próbuje mi pomóc. Bardzo bym chciała poznać go bliżej."

Oikawa:
„Chłopak jest naprawdę zabawny. Widać lubi dbać o siebie skoro po prosił mnie o grzebień. Mogę nawet powiedzieć, że całkiem przystojny."

Iwazumi:
„Widzę rozmazanego człowieka. Chyba stara mi się pomóc i uspokoić. To naprawdę miło z jego strony."

Kuroo:
„Gdyby nie on nie wiem co by mi się stało! Zauważył to czego nie widział nikt do około! Jest naprawdę wspaniały, tak bardzo mu dziękuje!"

Kenma:
„Czyli jednak nie jestem sama. KuzuKen kojarzę tę nazwę chyba to nick tego popularnego YouTubera, który nie pokazuje twarzy. Kurcze to naprawdę on?"

Bokuto:
„Chłopak jest głośny ale też bardzo wesoły lecz chyba mało spostrzegawczy. Pomogę mu nie chce, żeby się dłużej męczył."

Akaashi:
„Uroczy chłopaka. Mało kto komu pomaga gdy druga osoba się potknie i przewróci. Tylko on pewnie pomyślał, że jestem jakąś idiotką z tego powodu. Rany co za wstyd."

Suna:
„Ten ciemnowłosy wydaje się być typowym chłopakiem, który chce każdą laskę prze lizać na imprezie. Pewnie to przez to, że jednak jest całkiem przystojny."

Atsumu:
„Nie wiem co ten typ sobie myśli! Ale jest silny i taki pewny siebie oraz ładny... NIE O CZYM JA W OGÓLE MYŚLE, MÓZGU ZAMKNIJ SIĘ PROSZĘ!"

Osamu:
„Rany typ uratował mi życie! Jestem mu taka wdzięczna! Wydaje się być miły a do tego ładny."

Haikyuu PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz