"Adele"

463 16 35
                                    


10 vuotta aikaisemmin.
Aleksin pov:
Mä saan pikkusiskon!! Mulle on kyllä kerrottu että se ei puhu, mutta väliäkö tuolla? Olen 15 vuotta eli saan pian muuttaa omaan kotiin. Se olisi ihanaa. Tytön nimi on Adele. Kaunis nimi olen kerran nähnyt hänet vilaukselta. Kiinnitin silloin huomiota hänen arpeen kaulassa. Mitäköhän se on tullut?

Adelen pov: (edelleen 10 vuotta aikaisemmin)
Pelottaa. Menen huomenna Kaunisvesien  perheeseen en ole puhunut kenellekään muulle kuin parhaalle ystävälleni Ilonalle. On jo saavutus jos olen iloinen.

Time skip seuraava päivä

Tänään on se päivä.

Kymmenen vuotta myöhemmin!

Yhdeksän vuotta olen ollut täällä. Kolme vuotta sitten äiti kuoli. Laillisesti olisin mennyt isälle mutta Aleksi pyysi jos voisin muuttaa hänen luokse. Tottakai suostuin.

Aloitan huomenna uudessa koulussa kevätlukukauden. Vaihdoin koulua kiusaamisen takia. En ole puhunut Ilonallekkaan adoption jälkeen. Minusta on huolehdittu hyvin. Viimeksi keskiarvoni koulussa oli 9.8 todella hyvä. 

ALEKSIN POV:

Adele oli ollut meillä 10vuotta. Hän näkisi tänään jätkät ensimmäistä kertaa. Jännittää mitä he ajattelevat tänestä. Entä jos he eivät pidäkkään Adesta?

Tyttö on 14. Kun hän oli 4 hänen äitinsä yritti puukottaa tytön. Miettikää hänen syntymäpäivänä kaiken lisäksi. Tällä hetkellä kukaan muu kuin Ade ei tiedä hänen syntymäpäivää.  Miten se on mahdollista?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

eka osa. mitä pidätte?

teen joka viikonloppu uuden osan ellen ilmoita että en voi

Luv u 

Sä Särjet Mut Huomaamattas (VALMIS)Where stories live. Discover now