5.

178 10 94
                                    

"mitä vittuu?! Toi lukee meistä wattpad tarinoita." Kuulen Jojelin äänen. Katson Santeria silleen 'missä on lähin mikki'. Santeri antaa minulle mikin ja minä lähden lavaa kohti.

"Hei älä ny. Ne on hyvii" kerron lavalla mikkiin niin että kaikki säikähtävät.

"Helvetti missä kohtaa sä siihen tulit ja kenen mikin otit?" Niko kysyy.

"Mä otin sun varamikin, ja tulin äsken mut mulle tuli pari juttuu mieleen. 1. Ketkä kaikki kirjottaa jotain wattpad tarinaa käsi ylös!" Huudan mikkiin en kovaa mutta kuitenkin. Yli puolet nostavat käden ylös.

"Ja kaks oon varma et osaan huutaa kovempaa ku Porko!" Jatkan vielä. Ihmiset alkavat kiljua.

"En usko. Otetaan kisa." Joonas yllyttää.

"Mul tulee sattuu kurkku huomenna. Aleksi osta meille särkylääkettä. Äläkä tuhlaa niitä darrassa." Sanon Aleksille.

"Miten niin mä tuhlaan?!" Aleksi kysyy hieman "vihaisena".

"Viimeksiki sä heitit ne vessanpyttyyn. Ku yritit ottaa. Sit mä kävin Ollilla hakee sulle särkkärin. Oleksi on muuten hyvä shippi. Siit on niin monta hyvää tarinaa wattpadis" kerron

"Aa joo se keissi.." Aleksi sanoo häpeissään.

"Okei joo otetaan jo se kisa." Tokaisen nopeasti. Joonas huutaa mikkiin ja minä ilman. Reilua eikö?

Huudan 2 kertaa kovempaa kuin Porko ja sillä on sentään mikki.

"Siis mitä vittua?! Miten?" Tommi kysyy ihmeissään kun olemme lopettaneet. Kohautan olkapäitä ja lähden lavalta taas bäkkärille.

Keikan loppuun asti olen lukenut lusikkalapsi1 , bc_1_fan ja hupaisaa kirjoja. (mun lemppari kirjoittajat joten ei valitusta kiitos-_-)

Kuva on otettu ja keikka loppu. Olen ollut aina välillä mukana jossain jos vaikka Aleksi on halunnut olla lavan etu-osassa.

SKIP PARI VIIKKOO

Huomenna on todistusten jako. Aleksi on luvannut jokaisesta 10 30€. Tuun olee aika masseis.

Olen taas soitellut jotain kappaleita mutta lempparini on edelleen rikkinäinen prinsessa.

Olen myös saanut masennukseen lääkkeet.

Skip todistusten jakoon

"Adele-Odessa Kaunisvesi" opettajani Ossi sanoo. Haen todistukseni ja kättelen opettajani kanssa.

Katson todistusta ja ilahdun. (Tähän väliin laitan nää aineet ku se ois seiskal ku en tiiä kasin aineita ja siis nyt sovitaan et nää numerot tulee kokeista ja merkinnöistä)

Käyttäytyminen 10
Äidinkieli ja kirjallisuus 10
Ruotsi 10
Englanti 10
Matikka 10
Historia 10
Biologia 10
Maantieto 10
Fysiikka 10
Kemia 10
Uskonto 10
Liikunta 10
Käsityö 10
Kuvaamataito 10
Musiikki 10
Valinnainen musiikki 10

Jes 480€!!!

Lähden ihmisten ohi kun etsin sen yhden 6 henkisen bändin jäseniä. He ovat fanilauman keskellä. Yllätyitkö? En minäkään.

"Hei jätkät voidaan lähtee!" Kerron heille samalla kun samassa koulussa käyvät ihmiset katsovat kun puhun ensimmäisen kerran heidän kuullen.

"Joo lähetään." Aleksi sanoo. Minä lähden kävelemään jo bussin luo.

_________

Liian tylsä luku sori..

Sä Särjet Mut Huomaamattas (VALMIS)Where stories live. Discover now