Alotan tän luvun puhumalla tän kirjan jatkosta.
Aattelin saaha tän valmiiks enne mun synttäreitä mun motivaation puutteen ja ideattomuuden takia. Joten viimeisiä viedään (tulee n. 1-15 lukuu katotaa sit 2 osaa jos jaksan) Ajattelin ensin lopettaa tän tarinan kesken mut en vaa pysty siihen. Mul on niiiin paljon ideoita uusiin tarinoihin että katotaan sitten niitä.
En tiiä kiinnostaako mut oon ajatellu kirjottaa ainakin olnaksen koska se shippi>>>>>>>>>>>>
Menkää vaa lukee lukuu kirjotan kyl loppuun lisää jos tulee asiaa.
----
Heräsin nikon sohvalta, huomaten aleksin olevan vieressäni. Muita en huoneessa nää.
Pian olli tulee huoneeseen. Hän huomaa minut tulee luokseni ja nostaa syliinsä kuin 3vuotiaan pikkulapsen. Kierrän käteni ja jalkani hänen ympärille ja painan pääni hänen olalle.
Olli kävelee keittiöön missä muut ovat ja laskee tuolille. Lasken käteni ristiin pöydälle ja painan pääni siihen. Ahdistaa edelleen.. pitäisi alkaa puhumaan siitä.
"Sä oot edelleen ihan väsy" kuulen nikon sanovan myötätuntoisesti.
"Millon mä en olis. En mä nuku öisin." Sanon hiljaa. En halunnut nukkua. Tein suunnitelmaa miten lopetan tämän kaiken. En jaksa enää.
"Mitä sä teet ettet nuku?" Tommi kysyy. Voi helvetti.
"Juon monsterii. Ajattelen, mitä ihmiset ny mahtaa tehä" sanon. Jätin osan asioista sanomatta. Esimerkiksi viiltelyn. Käteni ovat täynnä viiltely jälkiä jonka takia en voi käyttää t-paitoja. Tai voisin. Mutta ahdistaa se miten ihmiset näkevät minun käteni.
Jätkät ovat hiljaa. Ekaa kertaa varmaan ikinä. Pian kuulen kuinka Aleksi kävelee keittiöön.
Yritän nousta tuolilta mutta jalkani ei kanna. Vittu saatana. Meinaan kaatua kun niko ottaa minusta kiinni. Niko nostaa minut takaisin tuolille. Vittu saaaatananaanansnkdnfkffk. Haluun mun jalkojen toiminnan takasin. Haluun pois nikolt. Nyt.
Haluun kotiin perkele.
"Mä haluun kotiin." Sanon muille rikkoen hiljaisuuden.
"Katotaa kohta." Tommi vastaa. Vittu saatana. Alan kiljua ihan täböö jonka seurauksena joel ottaa minut reppariin ja lähtee ovelle päin. Hän vie minut kotiin ja jää sinne seurakseni.
Ookooo mul oli vaa asiaa jonka takii kirjotin tän luvun😃😃
YOU ARE READING
Sä Särjet Mut Huomaamattas (VALMIS)
Fanfiction15 vuotias Adele Odessa Kaunisvesi on Aleksi Kaunisveden puolisisko. Hän ei ole sanonut sanaakaan kun hänet adoptoitiin 4vuotiaana. TW⚠️ Viiltelyä Itsetuhoisuutta Mt ongelmat Im kokeilut