(Mie en yhtää muista mihin kohtaa tää on jääny, mikä päivä on yms jote päätin et nyt on 24.8.2023 klo 15.45 (HASUU TIIÄN))
Istun koulun penkissä. Paska koulu paska penkki ja vitun paska ope. Niinku hankkikaa mulle parempi lv. En kestä tääl enää. Otan reppuni ja lähden noin vain luokasta. opettaja huutaa perääni jotain mutta vitut mua kiinnostaa mitä.
Tiedän että olen saanut tänään 3 huonoakäytöstä yhden luvattoman poissaolon ja tunnilta poistumisen. Aleksi on varmasti tosi ylpeä.
Kaivan taskustani tupakan ja sytkärin. Olis siellä 3 vapeakin mutta ei jaksa. Röökit kössin Jonskult ja sytkärin kaupast lols. (tääl mis mä asun pystyy kössii noit helpost tietyist kaupoist)
Kävelen kaupan luo tumppaan tupakan ranteeseen ja hetän maahan. Menen ottamaan monsteria. (sitä papillon mikä lienee perhosjuttu) Yht'äkkiä tunnen käden olkapäälläni. Säikähdän vähän ja käännyn ympäri.
"Osta se monsteris sit lähetää äkkii mul o sulle asiaa." Olli sanoo nopeasti.
Ostan monsterini ja hyppään Ollin auton kyytiin.
"Mite vihane Allu o?" Kysyn ensimmäisenä.
"Aika vitu vihane. Sä linsasit tunnin olit vajaa neljä tuntii koulus sait 2h jälkkää huomiselle ja sait 3 huonoo käytöstä. Sit löydän sut kaupasta." Kyllä tiedän mitä tein on vain pakko piilottaa sisäinen ahdistus kaikilta.
"No voi itku. Iha oma vikansa." Sanon kylmästi. Tiedän muiden olevan huolissaan mutta se on vain voivoi.
"Adele mikä sulla on?" Olli kysyy pitkän hiljaisuuden jälkeen.
"Ei mikään."
"Sä tiiät että mä en usko tota. Haiset röökille ja joonakselta katos 2 rööki askii vähä aikaa sitte."
"Sain frendeilt"
"Keneltä. Haluun kaikkien nimet"
"Enniltä ja Siljalta." En ees tunne ton nimisiä:DD.
Tajusin minne olli oli ajamassa. Studiolle. Heillä olisi tänään kahdeksaan asti töitä joten kaikki olisivat siellä sillä kello on vasta kolme.
TIME SKIP STUDIOLLE
"ADELE-ODESSA KAUNISVESI SÄ OOT PULASSA" Aleksi huutaa kun astun ovesta sisään.
Kävelen rauhallisesti miehen eteen kun hän huutaa minulle. En kuuntele mitä tuo sanoo koska yritän olla itkemättä.
"Anna kaikki vapet ja röökit tänne. NYT!" Aleksi huutaa. Kaivan taskusta kolme vapea ja 2 askillista tupakkaa.
"Sytkäri kans" hän sanoo vielä. Vastahakoisesti otan taskustani vaalean punaisen sytkärin.
"Mist vitust oot saanu nää"
"Vitut se sulle kuuluu"
"Nimen omaa se kuuluu mulle"
"Kössiny"
"Mist"
"Kaupast, porkolt ja viktorialt"
"Ei vittu miks oot tollane ongelma nuori"
"Kiitos mie lähen ny vittuu." Sanon. Otan askin röökii, vapen ja sytkärin taskuun ja lähden ovesta ulos. Juoksen kotiin ja lukitsen oman huoneen oveni jotta aleksi ei pääse sinne.
----
Paskaa
VOUS LISEZ
Sä Särjet Mut Huomaamattas (VALMIS)
Fanfiction15 vuotias Adele Odessa Kaunisvesi on Aleksi Kaunisveden puolisisko. Hän ei ole sanonut sanaakaan kun hänet adoptoitiin 4vuotiaana. TW⚠️ Viiltelyä Itsetuhoisuutta Mt ongelmat Im kokeilut