Ik kon niets zeggen tegen Noucah en Eliyah
Want dan zou de missie heel in het water vallen en dat was zeker niet de bedoeling, Of nog niet tenminste als ik klaar was met het project kon ik hun alles vertellen.
Ik was zo benieuwd wat de ouders van de pesters hierover zouden zeggen. Uiteindelijk zou alles onthuld worden en zouden we alles onthullen wat gefilmd was aan de studenten hun, ouders, familie, vrienden, enz. Ik hoop oprecht dat ze er iets van zullen leren. HET IS NIET DE BUITENKANT DAT TELT, HET IS DE BINNENKANT DIE TELT WAAROM SNAPPEN MENSEN DAT NIET! Ik was zo verdrietig dat ik eigenlijk gewoon terug naar huis wilde, hoe graag ik ook in Amerika ben. Ik wil gewoon terug naar België en weer mezelf zijn. Maar ik geef niet zo snel op, je redt het wel Nika dacht ik bij mezelf en probeerde mezelf op te vrolijken. De laatste maand begon. allerlaatste lotjes wegen het zwaarst dat was ook echt het geval, De laatste maand verliep zoals altijd. Ik werd overal en altijd gepest. Niets nieuws dus. Het was eindelijk zover, het project was klaar. Nu zouden we het aan iedereen tonen wat we hebben gefilmd , ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest als nu in heel mij leven. Voor het schoolbal begonnen ze alles te laten zien, ik hoop dat Noucah met me Zou wil dansen? Het is nog niet 100 procent opgelost tussen ons maar ik werd uit mijn gedachten gehaald door de directeur hij stond op het podium en vertelde dat hij iets wilde laten zien. De studenten vonden het heel raar dat hun ouders en familieleden daar waren, ze begrepen hun leven niet. Todat de directeur de alles liet zien, Wat er was gefilmd.
ik zag I edereen verbaasd kijken en pas op het laatste moment deed ik een gezichtsonthulling. Met knikken de knieën ging ik naar Noucah Hey Noucah wat wil je vroeg hij je hebt al die tijd tegen me gelogen. Hij liep naar buiten. Ik volgde hem Noucah , wacht even. Het spijt me zo. Hij schreeuwde laat me met rust, ik wil je nooit meer zien Nika Maar dan echt nooit meer zien. Deze woorden raakten me echt diep en deden het meeste pijn, ik kon begrijpen dat hij boos was, maar het was nooit mijn bedoeling om Noucah pijn te doen Maar helaas gebeurde dat wel, ik wou dat ik de tijd kon terug draaien en het hem kon vertellen. Ondanks dat de missie in gevaar komt, nu ben ik de jongen verloren van wie ik zielsveel hou ik wou hem wat tijd geven om het te verwerken Ik hoop dat ik over een paar dagen sorry kan zeggen voordat ik naar België vertrek. Maar ik begrijp het wel als hij dat niet wilt en eerlijk gezegd begrijp ik dat hij me niet meer wil zien en dat doet nog het meeste pijn.
Ik probeer hem te bellen, maar hij nam niet op Ik wou hem nog zo graag zien voor ik morgen terug vertrek naar België. Al was het nog maar ene keer, Om sorry te zeggen, Ik heb nog een paar keer proberen bellen geen antwoord, Ik heb het tot de allerlaatste minuut gewacht maar ik nog echt niet langer wachten. Ik moest nu naar het vliegveld gaan, Mijn allerlaatste gedachten voor ik in het vliegtuig stapten waren. Scheiden de wegen van Noucah & mij hier? Zal ik hem ooit nog terug zien? Komt alles nog goed tussen ons en zullen we voor de rest van ons leven gelukkig zijn. Op dit moment heb ik er geen antwoord op.
JE LEEST
PROJECT UNDERCOVER!
Short StoryHet was eindelijk zo ver, Ik stond voor mijn droom school. Ik had letterlijk nooit verwacht dat ik hier daadwerkelijk zou staan. En een beurs zou krijgen aangeboden door mijn favoriete school. Ik kon alleen maar dromen over deze school en nu is het...