Belooft is belooft. Ik heb van iemand speciaal geleerd dat je niets moet beloven als je het niet kunt nakomen. Noucah was erg blij om me terug te zien hij lachte als een idioot, dit maakte me zo blij en gelukkig. Mijn hart maakte een sprongetje van blijdschap, Nu wist ik zeker dat ik vol zou houden tot het einde. Ik wou zou graag hier op deze school komen, Het was mijn droom school en ik hoop oprecht dat ik deze studie vol hou. Want door de pesters is het Echt een hel, ik had het me oprecht heel anders voorgesteld maar ik heb wel de allerbeste vrienden van heel de wereld, ze helpen & steunen me zo hard. Waar ik hun zo ontzettend dankbaar voor ben. Ik had eigenlijk nog nooit de ouders van Noucah gezien maar het was bijna zo ver, want er was een etentje met heel de school geplant en alle ouders en familieleden waren welkom. En natuurlijk de ouders van Noucah waren de grote bazen van de school Zij stonden boven de Directie . Op het etentje kwam ik iets te weten wat ik nooit had verwacht wat blijk nu, Dat Eliyah & Noucah halfbroers zijn. Omg ik had echt letterlijk niets door wauw, Bestie waarom heb je het nooit verteld dat jullie halfbroers zijn? Eliyah zuchtte omdat ik niet met hem vergeleken wil worden, Ik ben niet zoals mijn broer.. dat begrijp ik. Maar je broer kan ook echt een schatje zijn, Ohn nee Nika ik heb je nog zo gewaarschuwd. Weer iemand die in zijn val trapt. Ik wist dat jullie vrienden waren en dat vind ik helemaal oké, Maar je bent mijn bestie Nika. Ik wil alleen het beste voor jou en dat is Noucah zeker niet..
Wat Eliyah & ik niet wisten was dat Noucah heel ons gesprek had gehoord
en ineens kwam hij bij ons staan, Hij vroeg aan mij of hij even alleen met zijn broer kon spreken. Als dat maar goed afloopt. Toen ik even alleen was, Ik verlangde er zo naar dat de missie gedaan was, Nog even op je tanden bijten en je bent er dacht ik bij mezelf.
JE LEEST
PROJECT UNDERCOVER!
Proză scurtăHet was eindelijk zo ver, Ik stond voor mijn droom school. Ik had letterlijk nooit verwacht dat ik hier daadwerkelijk zou staan. En een beurs zou krijgen aangeboden door mijn favoriete school. Ik kon alleen maar dromen over deze school en nu is het...