הפאנפיק יכיל סמאט לא מפורט, אני אודיע מתי.
לאחריותכם.ןכל מה שדראקו יכל לחשוב בזמן שהארי הצמיד אותו לרצפה היה: לעזאזל, הארי פוטר יושב עליי. לא, הוא תיקן את עצמו. הארי יושב ממש מעליי. על האזור הפרטי שלו, החבר הקטן שלו או איך שלא תחליטו לקרוא לזה. והוא ממש, אבל ממש אהב את זה.
מה שכמובן עורר את איברו לחיים.
לעזאזל, אסור להארי להרגיש את זה. והוא בהחלט ירגיש את זה, כי החבר שלו למטה לא קטן, אם להיות צנועים. הוא אמנם לא יספר לאף אחד, כי כזה הוא, אימו מתבודד ששומר הכל לעצמו, אבל הוא יתחיל לחקור את דראקו לגבי זה, וזה יהיה פי אלף יותר גרוע.
כי זה מה שהוא, קרציה גריפינדורית אחת גדולה.
אבל זה לא מנע ממנו להיות כל כך לוהט.
הוא גייס את כל כוחותיו הנפשיים ודחף את הארי מעליו, רץ כל עוד נפשו בו אל האויר הפתוח.לעזאזל-
הוא עשה את זה ביער, ועוד עם איזה הפלפאפי מטומטם. מה עובר עליו היום? הוא רק יכל להודות שלא פלט את שמו של הארי באמצע.
לא שזה קרה אי פעם, כמובן. וגם אם כן, הוא לעולם לא יודע בתאונה המביכה מאוד הזאת, שקרתה לפני שבוע.
בשיעור, ג'יני פנתה אליו.
"ראיתי אותך היום."
שלושת המילים הללו העבירו צמרמורת בגבו של דראקו. צמרמורת שהייתה חזקה יותר מהפעמים שחשב על החבר שלה אומר לו שלוש מילים אחרות, שלא היו "אני שונא אותך".
כלפי חוץ, הוא ניסה להסוות את חוסר הנוחות שלו. "איפה ראית? הייתי בהרבה מאוד מקומות היום."
"בבוקר" היא ענתה, עיניה נעוצות בו בשנאה. "תתרחק ממנו, ב-"
היא אמרה הרגע בבקשה?
הוא העניק כמה רגעים לבחינת הבעתה, היה לו כישרון מיוחד לקליטת אנשים. פניה הביעו...תחינה? וגם משהו שהוא ראה בכל פעם שהביט במראה: דאגה.
היא דואגת שדראקו ייקח ממנה את הארי?
"רגע, את צוחקת עליי?" הוא פלט לפני שהצליח לעצור בעצמו. לעזאזל, המשפט הזה כל כך לא התאים לו.
היא השפילה את פניה. "בבקשה, דראקו. אל תיקח אותו ממני, אתה יודע איך זה. האהבה ראשונה שלך היא גם האחרונה, והארי הוא האהבה הראשונה שלי. בבקשה, תוותר."
הוא עשה כל כך הרבה מעשים אנוכיים בחיים שלו, מה זה כבר עוד אחד?
"אני מצטער, ג'יני. אבל לא הפעם."
•_•תהנו מהנקודות מבט המלאות חיים של דראקו כל עוד אפשר, כי זה לא ימשך הרבה זמן.
הפרק קצר, אני יודע. אבל בקרוב הפרקים יהיו יותר ארוכים.
מקווה שאהבתם.ן ויום מנצנץ לכולם.ן 🐙🖤✨
YOU ARE READING
Fell for the devil - Drarry
Fanfiction{הושלם} כל השנים הללו, דראקו החזיק את ליבו קרוב, מונע ממנו אהבה וחום. אבל לפני חודשיים, המחסום הותר. ודראקו התאהב בלא אחר מהארי פוטר. מכיל: הרבה גיי שיט, כולל תכנים מיניים מערכת יחסים רעילה, בערך דרארי, מן הסתם אני חייב להודות שאני שונא (בערך) ב...