#oğlumunismineolsun
Ünlü Instagram fenomeni bu hastagi açtığında henüz 17 yaşındaydım ve istemsizce hashtag altına olmasını istediğim erkek ismini yazmıştım. Kimsenin umurunda olmayacağını hatta o ismin konma ihtimalinin çok düşük olduğunu da biliyordum ama ne kadar beğeni alacağımı merak ediyordum. Birkaç beğeni 1 kilogram tatmindi o zamanlar benim için...
#dünyayahoşgeldinadam
***
#beşincideerkek
***
#erkekadamınerkekoglu
****
#tekstilkrizi
***
#erkekdoğumoranı
***
#kıyametgeldi
***
#mesiharamızda
***
Birilerinin açıklama yapma zamanı gelmişti. Gökyüzünde görüldüğü ve kamera altına alındığı iddia edilen ufo görüntülerini görmezden gelebiliyor da insan, tüm bu dedikodular çıkmışken etrafında doğan istisnasız her bebeğin erkek olmasını görmezden gelemiyor! Ters giden birşeyler olduğuna neredeyse herkes hemfikirdi.
Hayatları boyunca çocuk yapmayı planlamayan çiftler bile bir süper kahraman olmak adına çocuk planlamaya başlamıştı. Bu o kadar çoğalmıştı ki evlilik dışı hamilelikler artmış, dünyanın her ülkesinde olağandışı nüfus artışları yaşanıyordu
Müslüman ülkelerde bile nikahsız evlilikler yasa ile suç olmaktan çıkmış, 2 Arap ülkesinde kız çocuk doğurabilenlere 100 kilogram altın verileceği tebliğ edilmişti. Bu bildiri çeşitli sonuçlara neden olmuş ve dünya genelinde uzun süreliğine din savaşlarının başlayacağı ilk kıvılcımı olmuştu...
#elhamdülillah
***
#lailaheillalah
****
Fark edilmenin üzerinden 7 yıl geçmişti ve halen kanıtlanmış bir kız bebek doğumu gerçekleşmemişti. Dünya nüfus dağılımında erkeklerin oranı hızla artarken, Arapların altın ödülünü arttırmasıyla diğer dinlerden Müslümanlığa geçiş olağanüstü bir hızla artıyordu.
Dünyanın her yerinden toplu intihar haberleri, radikal örgütlerin yağmalama ve tebliğcilerin kıyamet bildirileri özellikle genç nüfus üzerinde büyük korku yaymaya başlamıştı. Herkesin şansını denemek adına neredeyse ara vermeden çocuk yapma telaşı dünyayı kontrolsüz bir sona doğru sürüklüyordu.
***
Dünyanın nüfusu artık 22 milyar olmuştu. Endüstriler çıkan olaylardan dolayı durma noktasına gelmiş, suç oranları dramatik bir şekilde artmış, dünya git gide ısınmaya başlamıştı.
Kıyamet sanki hiç hayal ettiğim gibi gerçekleşmeyecek gibi görünüyordu. Ben göğün yerle bir olmasını, kundaktaki bebeklerini annelerinin bile aklına getirmeyeceği ve hatta Deccal'in korkunç yüzünü görmeye bile dayanabilirdim de böylesine şeref yoksunu bir ölüme dayanamazdım. Üreyemeyerek ölmek ve dünyanın sonunun böyle geleceğini düşünmek, Tanrı'nın azap konusunda çok iyi olduğunu gösteriyordu bana göre...
#afdileyin
"Doğrusu bu azap onlara ansızın gelecek de kendilerini şaşırtacaktır. Artık ne geri çevrilmesine güçleri yetecek, ne de kendilerine mühlet verilecektir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Döngü
FantasySoluksuz okuyacağınız, size hayatı tekrardan başka bir açıdan sorgulatacak kısa bir hikaye...