3

984 121 53
                                    

Kahvaltıdan sonra jeongine uyuması için ısrar ettim. Kaç saattir uykusuz olduğu için reddetmedi. Yeterince yorulmuştu zaten biraz dinlemeliydi.

Kuruyan tabakları yerleştirirken uyanmaması için olabildiğince sessiz hareket ediyordum.

Bütün işlerin bittiğine emin olduktan sonra telefonumu da yanıma alıp koltuğa uzandım.

(Yavaştan pova giriş yapıyorum derin bir nefes alıp verin 🤝🏻✍🏻)

Bugün çektiğimiz fotoğrafları incelerken jeonginin arkasındaki tellere asılı olan gazeteler dikkatimi çekti. Böyle ıssız bir yerde gazetenin ne işi var ki?

Üstündeki yazıları okumak için fotoğrafı yakınlaştırdım. Sanırım sayfaların birinde kayıp ilanı vardı.

Diğer sayfanın üstü biraz kapalıydı zar zor okunuyordu. Seri katille ilgili bir haberdi sanırım. Arandığını dair bir şeyler yazıyordu. Yanında da fotoğrafı vardı ancak sadece bir kısmı görünüyordu. Gazetenin basım tarihi dikkatimi çekti.

"Siktir" bir ay önce basılmıştı.

"Tamam sakin olmalıyım" detayları incelemeye başladım.

Cesetlerin bulunduğu noktalarda şuan bizim olduğumuz yer de vardı. Daha fazla okumaya dayanamayıp telefonu masaya bıraktım.

Bunlar sadece bir tesadüf o yüzden korkmama gerek yok değil mi?

Saat çoktan gece yarısını geçmişti.
Sanırım akıl sağlığım için artık jeongini uyandırmam gerek yoksa korkudan kafayı yiyebilirim.

"innie kalk hadi"

Bir kaç kere dürtmeme rağmen anca uyanabildi.

"Saat kaç"

"Bir"

"yuh sabah kahvaltıya uyandırsaydın felix zaten güneş doğar bir kaç saate"

"Telefona dalmışım unutmuşum özür dilerim"

"Neyse önemli değil de şimdi bu saatte kalkmak saçma olur sende gel uyuyalım"

Yorganı kaldırıp kenara kaydı. Korkudan iyice dibine girdim.

"Bütünleşmenin mümkün olduğu kanıtlamaya çalışıyosun galiba"

Yorganın içine kadar soktuğum kafamı kaldırıp boş boş sırıtan manite baktım.

"Aynen bilim adamlarına da haber ver istersen"

"Wow tamam bir şey demedim say" yorganı açtığı gibi geri kapattı.

Tam uykuya dalmak üzereyken ön taraftan gelen sesle kaskatı kesildim.

Siktir kapıyı kilitlemiş miydim?

~~~~~~~~~

Benim yaş max bu kadar gerginliği kaldırabiliyor 😪
Bu bölümde kaos yok olarak yorumladım✍🏻
Diğer bölüm full sinirli ve gergin jeongin var 🤌🏻
Dur kardeşim 💥💳 oy vermeden gecme ✍🏻

Not Alone | jeonglix |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin