"Kim schiet nou is op, we moeten zo gaan!"
Ik hoor mijn moeder al van beneden af schreeuwen, maar weet dat terug schreeuwen geen zin heeft. Vandaag is Matthy jarig en om een aardig buurmeisje te zijn ga ik er ook maar naartoe. Familie het Lam.. mijn buren voor al mijn hele leven, maar de leukste jongen uit het stel is Jaïr. Mijn beste maatje al van kleins af aan. Ik doe mijn witte airforce aan en stap in mijn opzich nette outfit de trap af.Ik zie mijn ouders niet meer in de woonkamer dus besluit maar naar de buren te gaan, ik loop de achtertuin in en open de poort. We hebben een grote poort voor uit de tuin en eentje naar de lammetjes toe. Als ik de poort sluit en me omdraai zie ik dat het al erg druk is binnen. Dan komt ezra aanlopen. "Hey, ezz! Gefeliciteerd met je broer." "Thanks!" Ik geef hem een knuffel. We lopen pratend naar binnen als ik Jaïr zie. "Hey Bitch! Gefeliciteerd met Matt!" "Thanks jij ook!" Ik geef hem een knuffel en loop door naar de rest van de familie. Als ik iedereen heb gehad ben ik op zoek naar Matthyas, maar hij zit niet in de kamer. Omdat ik hier al zo lang kom mag ik gwn naar boven en besluit dat te doen. Wat kan het kwaad als ik Matthy ff opzoek? Ik loop 2 trappen naar boven en klop op zijn duur. "Binnen" ik open de deur en zie Matt staan in alleen zijn zwarte spijkerbroek zonder shirt. Ik draai me gelijk op en hoor gelach achter me. "Sorry, ik wist niet dat je geen shirt aan had, ik wou je feliciteren." "Niemand heeft gezegd dat je me geen knuffel mocht geven;)" ik draaide me langzaam om en ontspande weer toen ik hem helemaal aangekleed voor me zag staan. Ik liep naar hem toe en gaf hem een knuffel. "Gefeliciteerd Matt<3" zei ik lief en liet de knuffel weer los. Hij voelde ook voor mij als een grote broer dus er was niets geks aan. Ook al draaide ik me bij wie ik ook zag altijd om als iemand geen kleding aan had. "Zullen we maar naar beneden dan?" vroeg hij nadat ik de knuffel los liet. Ik zat in me gedachten en voelde ineens dat ik werd opgetild. Ik schrok op en hing over Matt zijn schouder, hij liep rustig de trap af en zette me midden in de woonkamer neer. Iedereen keek een beetje raar, maar al snel gingen alle gesprekken verder. "En bedankt, nu denk iedereen dat ik gek ben, allemaal door jou kwal" "niemand denkt het Kim, iedereen weet het" en hij gaf me een knipoog. Ik rolde met me ogen en liep weer naar Jaïr om me te mengen in het gesprek. Het werd steeds later en het feest eindigde steeds sneller. Toen uiteindelijk iedereen weg was, besloten ook ik en mijn ouders naar huis te gaan. Ik zei iedereen gedag en liep gelijk naar mijn kamer. Mijn kamer is altijd opgeruimd en het ziet er rustig uit. Ook heb ik een enorm raar die uitkijkt op de kamer van Matthyas het Lam. Alsof ik hem nog niet vaak genoeg zie. Eerst sliep Jaïr daar maar om de ruimte hebben de 4 jongens kamers geruild en sinds dien zie ik dus altijd Matt. Ik heb er geen probleem mee, behalve dat die kwakzalver nooit zijn gordijn dicht doet. Dus vaak moet ik ervoor zorgen dat ik niet naar buiten kijk anders zie ik dingen die ik niet persee hoef te zien.
Als ik bezig ben met huiswerk op mijn bed krijg ik een berichtje van Matt
Matt🥔
Goed bezig hoor!
*stuurt foto van mij terwijl ik leer*Ikee
Jij vieze stalker dat je bent!!!
Ik bespioneer jou nooit!Matt🥔
Nou, je kijkt wel vaak mijn kant op hoor..Ikee
Ik kijk naar de lucht niet naar jou!
En trouwens doe is een x je gordijn dicht, ik hoef niet alles mee te krijgen.
Ik ben al blij genoeg dat je geen vriendin hebt! Dat was echt een no go Matt, als ik dat zou moeten zien🤢Matt🥔
Heb ik gordijnen?! Dat wist ik helemaal niet!
En dat van die vriendin kan verandering in komen als je wilt;)Ikee
Slaaplekker Maarten, ik zie je morgen weer.
Doei!👋🏻
*gezien*Wat bedoelde hij is vredes naam met het veranderen van een vriendin? Ik besluit er geen aandacht aan te besteden en mijn telefoon weg te leggen. Ik ruim mijn boeken op en stap nog ff snel onder de douch. Poets mijn tanden, doe mijn pyjama aan en doe mijn skincare. En pak nog ff me telefoon om mijn bericht te checken
Jaïrtjuh🥸
Slaaplekker Kim <3Ikee
Slaaplekker Jaïr <3
*gezien*
JE LEEST
That name..... (matthy fanfiction Dutch)
FanfictionJaïr, mijn beste vriend! We hebben geen geheimen voor elkaar, kennen Elkaar al sinds onze geboorte en zijn buren. De familie het Lam is dan ook altijd een thuis voor mij geweest. Maar mijn gevoel veranderde steeds meer sinds dat Matthy me alleen ma...