Kim pov*
Ik duw Matt zijn hooft onder water. Ik ben op zijn rug geklommen en wil hem treiteren. Iedereen begint te lachen en Matt komt naar adem smakkend weer naar boven. "AAABALAK?KHBAKG! UHUHUHUH! Jezus Kim. Moest dat nou echt?!" En hij probeerd me van zijn rug af te halen. "Ja!! En dat gaat je niet lukken Maarten" ik heb niet door dat de rest ook in het water komt als ook mijn hooft onder water word geduwd. Door Jaïr. "Jezus Jaïr!" "Rustig rustig, ik dacht help gwn even me broer." "Kijk nu mag ik je broertje." Reageerd Matthy. "Okè okè, jullie winnen." Ik Klim uit het zwembad en ga op een bankje liggen. Het zwembad is buiten en de zon schijnt dus een beetje kleur kan ik misschien nog meepakken. Als ik al een kwartiertje met me ogen dicht lig gaat de zon ineens weg. Nou ja de zon... het is meer Matthyas de kwal die boven mijn hooft hangt. "Wel saai zo" "wat is er saai dan?" "Dat we gaan zwemmen voor mijn verjaardag en dat jij gaat "zonnen"." "Owe dat, wil je dat ik kom zwemmen dan?" "Nou wat zou ik hier anders doen?" "Van je uitzicht genieten?!" "True true..." " hou maar op Maarten ik kom al." "Okè Okè ik zie je zo en anders kom ik je halen." "Ja ja" *van zijn uitzicht genieten? Meende hij dat?*
Ik ben helemaal in mijn gedachten, waardoor ik mijn afspraak met Matthy vergeet. Weer voel in water, maar dit keer ook handen op mijn enkels en schouders. Ik word opgetild?! Ik word als een soort zweef ding opgetild en lig nu in de lucht. Ook ben ik er achter wie mij optillen. Jaïr en ezra.. "jongens zet me neer!! Wtf zijn jullie van plan?!" "Kom je zo wel achter:)" reageert jaïr, ik weet dat hij een smiegtig lachje heeft door de toon van zijn stem. "3.. 2.. 1.." "JONGENS NEE!!" Ik schreeuw het uit! "AAAAAAAAH!!!" ik ben zojuist in het water gegooid en hoor de jongens lachen en weglopen. Als ik boven water ben, scan ik de omgeving. Niemand.. best logisch want onze ouders zijn er een tijd geleden samen met Jesse al uitgegaan en ik denk de andere 3 daarnet ook. Ik zwem naar het trapje en wil uit het zwembad klimmen. Als ik 2 handen op mijn heupen voel. "En waar denkt dit mooie meisje naartoe te gaan?" *Matthy? Mooi meisje? Wat is dit gevoel in mijn buik??* hij trekt me bij het trapje vandaan en laat me rustig het water inzakken. Ik durf me niet om te draaien. "Ik dacht dat jullie weg waren.. maar alleen zijn met jou is niet zo erg." *ZEI IK DAT NOU ECHT! VIND IK MATT LEUK! Ik snap mezelf wel tho. Owe God. Mijn gedachtes horen niet zo te zijn..* Matt kan hier staan en ik net niet. Hij duwt me met me rug meer naar zijn buik zodat we dichter op elkaar staan en hij doet zijn armen om mijn buik. "Dat vind ik erg grote eer om dat te horen, ik zei tenslotte dat ik je zou komen halen als je niet kwam" "Matthy, waarom is iedereen weg?" "Weet ik niet, maar nu hebben we even tijd samen.." hij heeft een andere toon als normaal, alsof hij iets gaat doen..
Vanaf hier word het ietsje spicy, niet super maar even dat jullie het weten😻🔥
"Matthy, wat ben je van plan?" "Hoezo vraag je dat?" "Ik hoor het aan je stem, dus wat je ook wil doen. Doe het maar gewoon en wacht niet te lang." Ik merk dat mijn stem ook wat anders word, ik kan het niet tegen gaan. Ik bedoel, ik wil het ook niet tegen gaan. Het is Matthy, hij is knap en lief. Waarom zou ik willen dat het stopt? "Wat het knappe meisje vraagt, kan ze krijgen." We staan zo dicht bij elkaar dat ik zijn adem in mijn nek voel. Hij verplaatst zijn armen die eerst om mijn buikzaten naar mijn armen. Hij glijd mijn de punten van zijn vingers langzaam over mijn armen. Als hij bij mijn handen is doet hij alsof hij mijn hand wil pakken maar het toch niet doet. Al die kleine aanrakingen geven me overal kriebels en spanning. Hij legt zijn vingers net onder de rand van mijn top en streelt rustig langs mijn lichaams postuur terwijl ik zijn adem voel en hardslag hoor. Hij stopt bij de rand van mijn broekje en stopt zijn vingers er net onder. Ik schrik een beetje en hap een klein beetje lucht in. Als Matthy dan rustig streelt over mijn bikini lijn (zegmaar net onder je broekje maar dan wel aan de kant van je buik) adem ik rustig uit en leg mijn hoofd op Matt zijn schouder, ik geniet van de kleine aanrakingen die hij bij me maakt. "Ben ik de eerste?" "Hoe bedoel je?" Vraag ik nog steeds met mijn hoofd op zijn schouder terwijl hij doorgaat. "Ben ik de eerste die je zo aanraakt?" Ik hoor een onzekerheid in zijn stem. "Ja.. maar, ik vind het niet erg dat jij het bent:)" ik hoor hem zacht grinniken. "Ik vind het ook geen last om dit bij jou te doen hoor." Ik haal mijn hoofd van zijn schouder, hij legt zijn handen op mijn heupen en ik draai me om. Oog in oog met de meest knappe jongen. De broer van mijn beste vriend. Die ik al zoveel jare ken en nu raakt hij me zo aan.. en ik vond het fijn. Is dat raar? Ik verdrink bijna in de oceaan blauwe ogen van hem als ik zijn handen op mijn kont voel. Ik begrijp de hint en sla mijn benen om zijn middel en mijn handen om zijn nek. Hij staart me aan het een klein lachje en onze hoofden komen steeds dichter bij elkaar. Nog geen 10 seconde later voel ik zijn zachte lippen op de mijne. Het voelt fijn en vertrouwd, ik krijg overal rillingen en leg mijn handen op zijn achterhoofd. Hij trekt terug en kijkt me glimlachend aan. "Je wil niet weten hoe lang ik dit al wilde doen.." ik kan alleen maar glimlachen. Ik kan het niet meer verbergen zoals ik blijkbaar altijd deed. Ik ben erachter hoe ik me voel bij hem. Ik dacht altijd dat het niets was en heb het weggestopt zonder er nog aan te denken. En nu ben ik er gewoon achter. Ik ben verliefd.. verliefd op Matthy!
JE LEEST
That name..... (matthy fanfiction Dutch)
FanfictionJaïr, mijn beste vriend! We hebben geen geheimen voor elkaar, kennen Elkaar al sinds onze geboorte en zijn buren. De familie het Lam is dan ook altijd een thuis voor mij geweest. Maar mijn gevoel veranderde steeds meer sinds dat Matthy me alleen ma...