Zwembad

616 15 1
                                    

Kim pov*
Als Ezra heeft gewonnen met ons wedstrijdje voetbal worden we geroepen door Judith. "Komen jullie ook eten?" Klinkt het vanuit de keuken. "Omw naar de keuken!!" Roepen Ezzie en ik tegelijk lachend. Er liggen lekkere broodjes en beleg op tafel en mijn ouders zijn er ook. Ik ga aan tafel zitten en even later komt meneertje kwal tegenover me zitten. Ik eet wat broodjes en ik praat wat met Jesse en Jaïr, Matthy laat ik even voor wat het is. Al voel ik wel al de heletijd zijn ogen op mij branden. Als iedereen klaar is, pakken we onze tassen en stappen met ze alle in de bus van de familie het Lam. Behalve me ouders die pakken hun auto. Ik pak mijn leesboek en begin te lezen. Als we ongeveer een kwartiertje aan het rijden zijn, heb ik het pas door. Er ligt een hand op mijn been.. en ik weet al van wie.. *waarom legt hij zijn hand op mijn been, vind hij me leuk? Nee je bent meer een zusje, vind ik het erg als hij me leuk vind? Stop met denken en ga verder met lezen. NU!!!* als ik opkijk zie ik Matthy slapen. Ik laat zijn hand dan ook liggen want ik wil hem natuurlijk niet wakker maken. En eerlijk, zo erg is het niet;). Als we er zijn maak ik Matt wakker door door zijn haren te vrijven. Dat doe ik ook wel een bij Jaïr, dus niet waar ik mijn ogen. Maar als Matt wakker word kijkt hij me recht in mijn ogen aan. Na 3 seconde merkt hij zijn hand en haalt hem snel van mijn been af, opend de auto deur en slaat hem recht mijn gezicht dicht. *WTF!!* ik open de deur pak mijn spullen en loop met de 2 moeders naar de kant van de meiden. Ik heb een beetje rood/bruine bikini aan die niet super showend is en mijn haar los.

Als ik het zwembad betreed kijken alle jongens me met open mond aan (behalve de vaders)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik het zwembad betreed kijken alle jongens me met open mond aan (behalve de vaders). "Nog nooit een meisje in een bikini gezien?" Vraag ik op een sarcastische toon. "Jawel maar Niet zo mooi als jij." Antwoord Jaïr dan. "Niet gaan slijmen nu, dalijk word je net zoon kwal als je broer." Matthy keek mij raar aan en kwam op me afrennen, gooide me over zijn schouder en daarna in het water. Iedereen moest kei hard lachen en toen gaf Matt me een knipoog.

Matthy pov*
Daar kwam Kim, in een bikini die precies bij d'r lichaam past. Ik begon bijna te kwijlen. Ik hoorde wat vaags tot ik haar laatste zin helemaal hoorde. "Niet gaan slijmen nu, dalijk word je net zoon kwal als je broer" zei ze tegen Jaïr. Ik kreeg een grijns en ze keek me vragend aan. Ik rende op d'r af, gooide d'r op mijn schouder en daarna in het water. Iedereen moest lachen en ineens gaf ik haar een knipoog. *een knipoog?! Matt.. gaat het echt goed in mijn brein? Vind ik haar dan toch leuk. Na al die jaren.. kijk naar haar. Haar alles, innerlijk, uiterlijk, gewoon alles aan haar is zo puur en zo mooi.. Matt niet doen! Haal d'r uit je hoofd! Niet het goede moment. Je hebt een zwembroek Aan ik een openbaar zwembad, we willen niet hetzelfde als de vorige keer toen je zo over d'r dacht;)*. Dan word ik uit mijn gedachte gehaald door dat ik in mijn rug word geduwd. Door Jaïr! Iedereen lacht me uit. Als ik boven water ben zie ik Kim niet meer.. *is ze verdronken?!* gelijk het ergste schiet door mijn hoofd, totdat mijn hoofd naar beneden word geduwd. Ze zit op mijn rug.

__________________________________
Sorry iedereen voor lang geen post. Ik had het erg druk met school en had niet veel tijd voor sociale zoals dit:))
Maar hier weer een deel. <33 groetjes mij!!

That name.....  (matthy fanfiction Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu