Jaïr pov:
Al meer dan een maand let ik op. In dit gebied niet op school, maar wel op mijn broer en beste vriendin. Ik ken kim al mega lang en we wonen nu ook langs elkaar. Ik wist dat Matthy zijn verjaardag zou vieren en dat de familie Claassen ook zou komen. Ik heb een heel plan uitgestippeld voor iets heel bijzonders. Als meer dan 2 maanden heb ik door dat Matt Kim vaak aankijkt. Staren enzo. Eerst dacht ik er niets van, maar de laatste maand is het heel erg duidelijk. Mijn ouders zijn er zelf over naar mij gekomen. Ook Ezra en Jesse hebben het door. En zelfs de ouders van Kim, maar die zeiden er nog iets bij. Kim praat thuis blijkbaar veel over Matt en staart ook best vaak naar hem. Nu hebben we met ze alle 1 plan. Het begon bij Matthys verjaardag, ik wist dat Kim zo vroeg zou komen en heb haar expres Matt wakker laten maken en haar expres naar boven laten gaan toen Matt aan het omkleden was, (ze mag eigenlijk altijd naar boven maar soms willen me ouders het gewoon even niet). Stap 1&2 zijn dus gelukt. Stap 3&4 volgen. Stap 3 is om hun samen in het zwembad te laten, ik weet wat Matt wou doen en wij hebben ervoor gezorgd dat het zou lukken. Stap 4 gebeurt vanavond. Kim blijft slapen bij mij, nou ja dat denkt ze. Onze ouders gaan voor een weekend weg met ze 4e en Ezra en Jesse gaan samen weg voor Ezzies verjaardag. Ik heb afgesproken met vrienden en ben de enige met de sleutel naar Kims huis. We zorgen ervoor dat zij d'r sleutel niet heeft en die kom ik pas brengen de 2e dag. Zodat zij en Matt een heel weekend samen hebben. Want er begint iets te groeien en het heeft snel water nodig om groter te worden. En ons plan is het water. Matt en Kim weten nog niets, maar zijn wel lang binnen dus grote kans dat het goed is gegaan.Matthy pov:
Kim stapt uit het zwembad en mijn ogen blijven haken bij haar kont. "Kan je het zien?" Vraagt ze dan ondeugend "Zien wel alleen zou ik het ook graag willen voelen;)" "mooi niet! Ik ga omkleden!" En ze rent weg. "HEY! DAT IS NIET AARDIG!" Schreeuw ik d'r nog na. Ik ben verliefd, al een tijdje. Ik heb het verborgen voor mezelf, het is en blijft kim. Vandaag was ik eigenlijk niets van plan tussen ons, maar toen ik apart werd genomen en daar moest blijven staan vond ik het raar worden. Het duurde me te lang en ik wou naar het trapje zwemmen. Tot ik haar zag.. iedereen was weg, alleen zij en ik waren er nog. Een mooie zonsondergang en warm water waar we in zwommen. Ik pakte mijn kans en het verliep verdomd goed. IK HEB MET DR GEZOEND! MET KIM!! Ik kan het gewoon niet geloven.. u is het tijd om na te denken over de rest tussen ons. Hoe gaan we het nu doen en houden we dit voor ons?? Stap 1 is voor mij omkleden en dan weer naar huis. "Hey Matthy!" Begroet me moeder me dan als ze door mijn natte haar gaat. "Ja mam, ik snap t, ik doe mijn haar thuis wel." Daar komt ze. Het meisje die ik net in het buitenbad het gezoend en een deel van haar ontdekt. Niemand heeft ons daar kunnen zien gelukkig. "Kim!" Groept Ezra dan. "Hey Ezz, zin om dalijk nog even te voetballen. Voordat jullie weg gaan?" "Yaaaa!" Ze ziet er weer fantastisch uit. Haar haren glanzen en liggen losjes op het schouders, ze heeft mooie volle wimpers die hoor prachtige ogen meer laten uitkomen, ze heeft een kort sportbroekje aan en een shirt dat gevouwen zit boven dr navel, en dan nog dr Allstars. Ze komt naar mij. "En Matthy, wel jaartal heb jij een vriendin om mee te nemen?" Vraagt ze dan haar prachtige lach. "Nou Kim, ik kwam laatst een heel knap meisje tegen, misschien vind ze me wel leuk!" Zeg ik terwijl ik dr een knipoog geef. Ook zij gaat met haar handen door mijn haar. "Jongens kom, we gaan naar huis en sommige maken zich klaar om weg te gaan." "Oké pap, we komen zo" eerst trek ik Kim nog even mee naar een gang. Ik leg mijn handen in haar onderrug en geef haar een lange zoen. "Sorry, ik moest het even doen want in de auto kan het niet.." ik zie haar wangen roze worden en ze plant nog een zoen op mijn lippen. "Snap ik wel, ik ben ook heel verleidelijk." Zegt ze dan ondeugend. "Dat sowieso;)" ze wil weg lopen, maar ik sla nog 1x hard op haar kont. "De kreeg je nog tegoed van net!" Zeg ik lachend als ik weg ren. Als ik buiten aankom zie ik iedereen frustreerd kijken. "Wat is er?" "De auto van Marcel (Kims vader) start niet, dus nu moeten we een andere manier verzinnen om in de bus te passen." Zegt me vader dan. "Kim kan wel bij Matt op schoot!" Zegt Jaïr dan."Wacht wat?!" "Ja ingoed! Dan kan Ezra bij Jesse en dan passen we gewoon allemaal in de bus." Antwoord mijn moeder dan. *kim bij mij op schoot?! Dat gaat niet goed komen bij mij! Wat zal ze wel niet denken?!* "Matthy wat kijk je geschrokken, dat is toch niet zoon groot probleem?" Zegt Kim dan. "Als het moet.." ik wil niet zo bot reageren, maar de andere mogen nog niets weten en Kim weet waarom ik zo reageer.
Niet echt spicy, maar er komt ff een stukje dus als je dit niet wil lezen dan lees je t niet:)
Als we al een kwartier in de auto zitten voel ik mijn zaakje wat stijver worden.. omdat we vaak over hobbels gaan en Kim vaak gaat verzitten om mij te pluimen. Voel ik toch dat er iets gebeurd. "Sorry.." fluister ik dan in haar oor. Ik pak gelijk haar heupen vast zodat ze niet nog meer gaat bewegen als nodig is. "Vind Matthyas knappe meisjes zo moeilijk om op schoot te nemen?" Fluisterde ze flirterig. "We maken dit thuis af, nu stil en niet te veel bewegen." Fluister ik bevelend. "Sorry Papa.." antwoord ze dan. Het liefste zou ik haar nu bekken en al haar kleding naar een andere hoek gooien, maar we zitten in de auto en zijn nooit alleen. Dus die gedachten moet ik maar uit mijn hoofd zetten. "Jongens! Uitstappen! We zijn er." Zegt me vader dan. Het is inmiddels al 8 uur en onze ouders en Ezra en Jesse gaan om 10 uur weg. Als we in het huis staan trek ik Kim gelijk mee naar mijn kamer. "Doe voorzichtig en veilig!" Hoor ik me vader nog roepen. Als we allebei de trappen op zijn gelopen en ik mijn kamer deur dicht doe loop ik naar Kim toe. Ik duw d'r met haar rug tegen de muur aan en begin haar te zoenen. Mijn tong krijgt toestemming en we vechten om dominantie. Ik geniet van het moment. Ik heb 30 minuten in de auto gezeten met een lekkere meid op mijn schoot waarbij haar dikke reet steeds heen en weer ging en nu kon ik haar eindelijk bekken. Alsof er een droom uitkomt. Na 2 minuten win ik en trek ik terug. Ik ga op bed zitten met mijn rug tegen de muur. Kim komt aanlopen met een groet glimlach en gaat op mijn schoot zitten met allebei haar benen aan 1 kant. Ze kijkt me glimlachend aan en begint mijn haar te fixen. Ik leg mijn handen op haar kont en krijg mijn ogen niet van d'r af. Ik ben verliefd.. verliefd op Kim! Misschien altijd al geweest vanaf dat ze 10 was:) maar nu nogsteeds en het word elke seconde meer. "Zullen we even iets kijken op de tv?" Vraagt ze dan als ze klaar is met mijn haar. "Tuurlijk, waarom ook nie. Wat wil je zien?" "Jou oude video's!!!!" "O God.." "ik ben het maar, dat ene knappe meisje waardoor jij een kleine stijve kreeg en die je daarnet hardhandig hebt gebekt omdat je er niet tegen kon dat je in de auto niets kon doen:)" zij ze met een kleine glimlach. "Oké dan, alleen omdat jij het bent." Ze nestelt zich tegen me aan en ik sla mijn arm om haar heen met mijn hand op haar zij. Ik voel dat ze rustiger ademt en merk dus dat ze slaapt. We hadden al gedag gezegd tegen iedereen, zelf Jaïr. Hij moest naar vrienden ofzo. Ik nestel me tegen Kim aan en val al snel inslaap terwijl ik speel met haar haar.
JE LEEST
That name..... (matthy fanfiction Dutch)
FanfictionJaïr, mijn beste vriend! We hebben geen geheimen voor elkaar, kennen Elkaar al sinds onze geboorte en zijn buren. De familie het Lam is dan ook altijd een thuis voor mij geweest. Maar mijn gevoel veranderde steeds meer sinds dat Matthy me alleen ma...