En nu?

409 6 4
                                    

Smut Guys!!!

Ik zoen hem passievol terwijl ik op zijn heupen zit. Ik voel zijn stijve tegen mijn kont aan en zijn handen hebben zich verplaatst naar mijn borsten. Mijn ogen sluiten van genot als hij eraan begint te kneden. Zachte kreunen komen uit mijn mond. "Je bent zo goed." "Mhm" "prinsesje kunnen wel nog een keer komen voor hun prins toch?" "Met alle plezier:)" hij draait ons om en legt zijn zachte lippen weet op die van mij. Hij grijpt naar zijn nachtkastje, haalt er een condoom uit en blijf die om zijn erectie. Ik voel het pintje van zijn stijve steeds een beetje tegen mijn clit komen wat me onwijs veel opwind. Langzaam glijd hij erin en wacht even zodat ik kan wennen. Wat houd ik toch van hem. Hij glijdt in en uit me steeds sneller. Kreunen van ons allebei vullen de kamer. "Matt- ik- *kreunt en haalt diep adem* ik kan nie-" "prinsesjes houden nog even vol" "mat-" "Kim.. pleas. Hou vol" hij klinkt smekend. Ik voel hem steeds langzamer gaan en als laatste een snelle stoot. Kreunen vullen de kamer als we samen op ons orgasme komen. Hij strekt zich uit me en gooit zijn condoom in de prullen bak. Hij doet zijn onderbroek weer aan en tilt me op in bruidstijl. Hij plaatst me op de wasbak van zijn badkamer en pakt een washandje. "Matthy, dat kan ik ook zelf doen" "nee nee, dit wil ik doen" "als excuus om nog wat langer te kunnne kijken naar mijn poen?" "Heel misschien.." ik gniffel en zet mijn hand op zijn kaak. Ik breng zijn hooft op mijn hoogte en zoen hem liefdevol als bedankje voor deze prachtige avond.

Een half uur later heb ik even gedoucht en heb ik een tong met een hoedie van Matt aan. Ik sta in de keuken warme chocomelk te maken als ik twee handen op mijn heupen voel en een adem in mijn nek. Ik draai mijn hooft naar de zijkant om hem meer ruimte te geven voor kusjes in mijn nek. "Je bent lekker in je eigen kleding, lekkerder in dat van mij en het lekkerste zonder" "Matt ik ga niet nog een keer.." "schat, ik geef je alleen een complimentje" "ja ja, ik weet hoe dat afloopt bij jou." Ik loop met de twee kopjes chocolademelk naar de bank en zet ze neer op de salon tafel. Matt draait me om en trekt me in een knuffel. Met zijn handen om mijn nek en hand op mijn hooft, drukt hij mijn wang tegen zijn blote borst aan. Ik versterk de grip om zijn middel om hem langer te knuffelen. Als we gaan zitten en hij de afstandsbediening pakt zet hij een video van "Legends Of Gaming" aan en kijken we samen rustig naar de tv. Ik voel mijn ogen zwaarder worden door de manier hoe hij door minn haar friemelt en door dat hij mijn knie vast houd die op zijn middel ligt.

Ik word opgetild de trappen op, ik voel een zacht bed en laken. Ik krijg een kus op mijn mond en de andere kant van het bed zakt in. Twee zachte armen om me heen en ik ben vertrokken naar dromen land.
Wat een geweldige jongen en een geweldige dag. Mijn Matthyas<3

————————-
Omg het spijt me zo,
Ik was helemaal dit verhaal vergeten. Ik zal dit verhaal door schrijven maar mijn andere bankzitten verhalen niet.
Als je ook van Engels talig houd lees dan vooral even mijn Engelse boek!
Love you guyss
Xx-me

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 31, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

That name.....  (matthy fanfiction Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu