~15~

34 2 0
                                    

"Sen daha çok şaşıracaksın hayaşim"diyip dudağına yapıştı.

H:öylemi ha ?

R:evet canım .

R:okula mı gitsemki acaba ?

H:neden nerden çıktı şimdi bu?

R:burda canım çok sıkılıyor

H:tamam ozmn yarın seni okula bırakırım ordanda ben biraz alışverişe çıkarım.

R:yaaa alışverişmi? Bende gelebilirmiyim?

H:tamam ozmn seni aldıktan sonra yapariz canim

R:teşekkurler

Diyip odaya geçti. Odadaki çantasını aldi ve ders ćalışmaya başladı.Hayaşi ise  oturma odasına geçip televizyonu açtı ve rasgele birşey açtı. Aklı almiyordu Ryota nasıl So Hoo yu vurmuştu. Biyandanda şok olmuştu gitmesini bekliyordu ama tam tersi oldu. Kafası allak bullak olmuştu. Gözlerini hafifce kapadı.

Ryota ders çalışmayı bititmişti. Telefonunu eline aldı. Tek arkadaşı olan Arisuyu aradı.-arisu okuldan bir arkadaşı idi-

R:arisu müsaitsen konuşalımmı?

A:ben Satoru seni pislik korkudan kaç gündür okula gelmiyosun ha ? Bende arkadaşınla birazcık oynayayım dedim .

R:Nerdesin adi herif?

Satoru: okulun yanindaki parktayiz bekliyorum canim.

Diyip telefonu kapatti .

Ryota hemen üzerine ceket giydi.Silahını aldi. Hayaşi ben çıkıyorum. Hayaşi uyuyordu .

Ryota en iyisi hiç uyandırmayayım diye düsünup korumalrdan birini arabaya cağirdı.
Arabaya bindi ve parka gitti.

Arisuyu agzı burnu kanarken yerde gördü. Hemen arabadan çıktı . Saturo yu gördü .saturoya bir yumruk attı. Saturoda ona attı. Birbirlenine yumruk atiyorlardi ve Ryota yı yere attı ve ryotayı tekmelemye başladı.

Satoru basına aldigı cam şisesiyle yere yıgıldi onu vuran Arisuydu .Arisu Ryotayı yerden kaldirdi vr arabaya koydu korumaya eve gitmesini söyledi. Ve eve dogru yol aldilar...

Bu bolum gec geldi soryyy Ryota ayip ettin snsnmsksksk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu bolum gec geldi soryyy Ryota ayip ettin snsnmsksksk

Sizi seviyom<33

MAFIA LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin