Buraya neden getirildiğini merak ediyordu.
Ryota odanın kapısına doğru yöneldi.Açmaya çalıştı fakat kapı kitliydi. Kapıyı zorlamaya devam ederken burya neden getirildiğini merak ediyordu.Kapıyı zorlarken kapının kilidi çevrildi.İçeriye tanımadığı adam girdi ve elinde yemek vardi.
Ryota adama bakarken adam tabagi odadaki masanın üstüne bıraktı ,adam kapıya yönelmiştiki Ryota "neden buraya getirildim ,bir şey biliyormusun ?"diye sordu.Adam kafasını Ryota'ya doğru çevirdi."Patron Hayaşi öyle istedi"dedi.Ryota gözlerinden akan yaşla birlikte" ama neden ?"diye sordu .Adam "baban yüzünden"dedi ve kapıyi kitledi.
Ryota göz yaşlarını sildi ve düşünmeye başladı.Babam mı?,babam ne yapmış olabilirdiki diye içinden geçirdi. Yemeğe doğru uzanmıştı,karnı açtı ama yemeğin içine bir şey katmış olabilirlermi diye düşündü.Zaten buraya haps oldum en fazla ne olabilirki diyerek yemeği yemeye başladı.
Ryota yemeğini bitirmişti.Odaya göz atmaya başladı.ilk önce dolabı açtı. Dolabın içinde bir sürü kıyafet vardı hepsi çok hoştu. Biraz daha karıştırırken bir kutu buldu. Kutuyu yatağın üstüne getirdi.Kutuyu açmak için çekti fakat kutunun şifreli olduğunu fark edip dudaklarını büzerek yerine koydu.Dolabı kapatıp odadaki masaya doğru yöneldi. Masanın üstünde birşey yoktu. Çekmeceyi açti bir cüzdan buldu. Cüzdanı eline aldı ve hızlıca açtı.Cüzdanın icinde bir sürü paralar vardı ve bir sürü kredi kartları..
Ryota cüzdanın fotograf bölümünde bir kağıt buldu kağıdı açmıştı ve kendi ismi yazıyordu.Ryota saşırarak kagıdı cebine attı. Ayak sesleri duyuyordu.Hemen cüzdanı cekmeceye koydu.Çekmeceyi kapattı ve yatağın üstüne oturdu.Kapının kilidi çevrildi bu Patron Hayaşi idi.
Kusura bakmayın biraz geç oldu. Sizce Ryotaya noldu? aşklar <3
SİZİ SEVİYİMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFIA LOVE
RomanceBabasının borcu olan Ryota Mafyaya borcu odemek için mafyanın yanında çalışmaya başlar :)