~10~

55 5 11
                                    

Ryota'yı kucagına aldı ve arabaya doğru götürdü.

Hayaşi Ryotayı yavaşça arabaya doğru bıraktı. Ve arabaya geçti.Sataru ve diğer çete üyeleri  geri çekildiler.Koluna sigara basınlan Sataru acısı yüzünden bağırıyordu. Hayaşi arabaya bindi ve arabayı çalıstırıp sürmeye başladı.

Ryota bayılmıştı.Hayaşi biraz ilerledikten sonra arabayı bir  benzinliğe doğru ilerledi ve arabayı durdurdu. Adamlara benzin doldurmasını söyledi. Ryota'yı arabadan çıkartıp kucağına aldı ve benzinliğin tuvaletine doğru ilerledi Ryota yavaş yavaş gözleri açmaya başladı.

R:Ha..Hayaşi
H:efendim canım iyimisin ?
R:evet nerdeyiz biz
H:benzinlikteyiz canım
R:tamam aşkım

Hayaşi içinden ne bana aşkımı dedi diye sevindi.tuvalete girdiler ve hayaşi  Ryotayı kucağından indirdi .Ryota elini ve yüzünü yıkadı. Arabaya doğru  yürümeye başladılar.tuvaletten çıkıp benzinliğin marketine girdiler.

Hayaşi:ben bir kahve alıcam seninde istediğin birşey varsa  al canım
Ryota:tamam yaşasın diyerek markette gezmeye başladı.

Ryota markette gezmeye başladı.vee ne görsün oyuncak makinesi Hayaşi kahvesini almıs Ryotanın yanına gitti.

Ryota :şey şurdaki mor renkteki ayıcıgı alabilirmiyim
Hayasi:gerçekten markette okadar çok sey var ve sen bu mor ayıcıgımı istoyosun ?
Ryota:evett
Hayaşi :sen ne istersen

diyip cebinden bir bozukluk çıkarttı ve makineye attı.makinenin kolunu haraket ettirdi ve tam oyuncağı alıcak şekilde hesapladı ve düğmeye bastı.Makine ayıcıgı tuttu ve tam alıcakken tekrardan yere düştü.tekrar para attı sonra tekrar ve tekrar tekrar devam etti.

Ryota:tamam almıyalım gel hadi gidelim dedi .
Hayaşi:siktimin makinesi hadi lan

Derken oradaki bir çalışan yanlarına gitti .

Efendim  : o ayıcıgı size vereyim zaten çok para harcadınız

diyere cebimden anahtar çıkardı.Oyuncağı Hayaşinin eline verdi.oyuncağı alan Hayaşi  arkasını döndü .Ryota dudağına yapıştı.

Arkadaslar kusura bakmayin bolum cok gec geldi biraz yogundum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaslar kusura bakmayin bolum cok gec geldi biraz yogundum. Ins begenirsiniz  gec saatte yayinladim saat 4: 36  bi daha bu kadar gec olmaz.

Sizi seviyimmm

MAFIA LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin