Ryota silahı aldı ve teşekkür etti.
Ryota zar zor sandalyeyi döndürdü. Tam Hayaşi'nin kucağından kalkacaktıki Hayaşi Ryota nın belini kavrayarak tekrardan kendine çekip kucana oturmasını sağladı.Ryota Hayaşinin yüzüne baktı,yüzü kızarmıştı.Hayaşi ise gülüyordu.
Ryota" peki şimdi ne yapacağız"dedi.Hayaşi "sen ne yapmak istersen"dedi.Ryota Hayaşi'nin gözlerinin içine baktı.Adete parlıyordu gözleri diye geçirdi içinden.Ryota içinde tuhaf bir kımıltıların olduğunu hissetti.Adete midesinde kelebekler uçuyordu.
Hayaşi Ryota'nın belinden tutup kaldırdı."anlaşılan birşey yapmak istemiyorsun" dedi Hayaşi.Ryota'nın elinden tuttu ve Ryota'nın silahıni aldı.Hayaşi Ryotayı dışarıya çıkartmıştı. Biraz yürüdüler Ryota içinde burası dağ başı gibi bu adamın sonu pek tekin değil ama olsun dağ başındada yapmadım demessin dedi ve gülmemek icin dudaklarını birbirine bastırdı.Hayaşi "işte geldik" dedi Az ileride klübe vardı ama tam karşısında alt alta konulmuş boş bira şişeleri vardı.Hayaşi Ryota'nın silahını Ryotaya doğru uzattı. Ryota silahı aldı."bunları vurmanı istiyorum" dedi Hayaşi.
Ryota polislik bölümünde olduğu için bunları biliyordu.Silahı doğrulttu,nişan aldı ve 'tak,tak,tak'diye 3 şiseyi vurdu hepsini vurmuştu.Ryota "uhuuuu"diye sevinmişti.Hayaşi Ryota ya baktı ve güldü,ikiside gülüştüler.Hayaşi Ryotaya dönerek "bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum "dedi.Ryota yanakları kızarmıştı.
Yağmur atıştırıyordu.Hayaşi "beni takip et "dedi.Ryota hızlı adımlarla onu takip ediyodu. Az önce gördügü klübeye doğru gidiyorlardı. Kapıya varmışlardı.Hayaşi kapıyı açtı.
Kusura bakmayın biraz az oldu öbür bölüm yarın.Sizce kapıyı actiktan sonra noldu?
SIZİ SEVİYİMM<3♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFIA LOVE
RomanceBabasının borcu olan Ryota Mafyaya borcu odemek için mafyanın yanında çalışmaya başlar :)