1. ADIM: Buttercup'ın Günlüğü
Evet merhaba sanırım böyle başlamam bir şey kaybettirmez.Şu an bu deftere başladım çünkü sonradan ne tür sorunlarla karşılaşacağım asla belli olmaz.Belki de türlü aptallıklarımı hatırlamak istiyorumdur.O yüzden unutmadan yazmak en iyisi...Her neyse benim adım Buttercup şu anda 20 yaşındayım ve bahsetmem gereken o kadar çok şey var ki...Konu tabiki Butch. Kendisi benim erkek arkadaşım onunla küçüklüğümden beri sevgiliyiz ve garip bir şekilde bunca yıl ilişkimiz devam etti.
Bazen merak ediyorum benden hiç sıkılmıyor mu diye? Ben sıkılmıyorum çünkü o benden çok daha enerjik ve aşık bir kişiliğe sahip.Sürekli etrafımda dolanıp duruyor bu kadar yıl insan hiç mi sıkılmaz diye düşündürtüyor ama ona sorsam alacağım cevap kocaman bir Hayır o yüzden buna tenezzül bile etmeyeceğim.
Ne diyorum ben? Konumuz bu bile değil ben yine konudan sapmadan direk olaya atlayayım ben 17 yaşımdayken Butch beklenmedik bir şekilde okulu bırakmıştı...
Ona nedenini sormadım çünkü bakışlarından sebebini az çok anlayabiliyordum ve bu konuyu açarsam onun üzüleceğini biliyordum.Zaten bu hayatında elde tutabildiği tek şey benken bu kötülüğü ona yaparsam kötü bir kız arkadaş olurdum o yüzden sadece başımı "Devam et" anlamında salladığımda "LARA" eyaleti olarak adlandırılan ve buradan çok uzakta olan bir yere gideceğini söyledi...
Bu kadar uzak olması benim tuhafıma gitmişti.Hatta benden sıkıldığını düşündüm her seferinde kendi kendime kuruntu yapmak fazlasıyla hoşuma gidiyordu sanırım.Butch bana bakınca zaten sorunun kendimde olup olmadığını sorgulamaya başladığımı anladı ve hemen müdahale ederek sorunun ben olmadığını söyledi.
Dediğine göre benimle gerçekten bir aile kurmak istiyordu ve gelecekte iyi bir eş olarak çalışması gerekiyordu.Ve okulda başarılı olmadığını anladığı için bunu başka bir yoldan yapacağını söyledi...
Ona sorun olmadığını söyledim sonuçta ben çalışıp o evde işlere bakabilirdi.Ama Butch bu tabiki bu tür şeyleri asla gururuna yediremedi ve gelecekte rahat olmamız gerektiğini söylediğinde hafifçe kıkırdamıştım.Gururuna yediremediğini söyleyemediği için böyle bir bahane bulmuştu ve bu da beni güldürmüştü...
Ben gülünce o da güldü ve beni çok sevdiğini ama fazla görüşemeyeceğimizi söylediğinde ona sorun olmadığını söylememe rağmen sanırım Butch'a karşı bağımlılığımın farkında değildim...
O ve diğerleri Townsville'den ayrıldığında her ne kadar bir an boşluğa düşsemde hemen toparladım.Eh başınızda sizin hayatınızı her anını en ince detayına kadar planlayan bir anneniz pardon kız kardeşiniz varsa üzülmeye vaktiniz bile olmuyordu...
Sorun değildi hiçbir zaman sorun olmamıştı ve olmayacaktı...
O sene Butch gittikten ve okul yeniden başladığında üniversiteye gitmek için sıkı bir tempoya girmiştik.Okula git gel ve direk akşama kadar ders çalış.Tek bu iki rutin vardı tabiki yemekte yiyorduk ama ne film izliyorduk ne yürüyüşe gidiyorduk.Eğer 4 kız kardeşiniz ve hepiniz birlikte üniversiteye hazırlanıyorsanız odanız arşiv odasına dönüşme olasılığı da epey bir yüksek...
Bide hepiniz farklı yerlere gideceğiniz için bazen birbirimizin test kitaplarını çözüyorduk.Evet kız kardeşlerim istedikleri meslekleri seçerken benim tek bir fikrim bile yoktu...
Bubbles bir veteriner olmak istiyordu ve bu onun küçüklükten beri hayaliydi bu yüzden onun için işler kolaydı.Blossom da aynı şekilde bir bilim insanı olmak istiyordu ve olacaktı.Sonuçta fazlasıyla zekiydi.Butterfly ise hayatın ona sunduğu haksızlıklara karşın böyle insanlara yardımcı olmak istiyordu.Bu yüzden bir çocuk psikoloğu olmaya karar vermişti...
Ve ben...şey yani bir planım yoktu.Sadece sayısal derslere az da olsa becerim olduğunu biliyordum bu yüzden onlara yüklenmiştim.Gelecekte ne olacağım veya ne yapcağıma dair en ufak bir fikrim yoktu.Ama eminim ki kız kardeşlerim bana bu konuda yardımcı olurlardı bu yüzden bunu çok kafaya takmıyordum...
Butch ile çok konuşmuyorduk tamda tahmin ettiğimiz gibi.O çalışıyordu ne yapıyordu bilmiyordum hatta kiralık katil bile olmuş olabilirdi ama ona sorarsam hevesinin kaçağını düşündüğüm için sormadım hem ne zaman telefonda konuşsak sesi yorgun geliyordu...
Kesinlikle sağlıklı beslenmiyordu.Doğru düzgün uyumuyordu ve beni de bu şekilde daha çok endişelendiriyordu.Her şeyi boşverip yanına gidip ona destek olmak istesemde gelecekte Butch ile bir hayat istiyorsam çalışmam lazımdı.Sonuçta planının işe yaramama olasılığı vardı her ne kadar ne yaptığını bilmesem de...
Zaten fazlasıyla ders çalıştığım için Butch'u düşünecek vaktim bile yoktu.Kızlar ise bu durumu gayet kontrollü bir şekilde hallediyorlardı.
Aptal Butch beni kendine bağlamıştı.Belki bunu bilerek yapmamıştı ama yinede aptaldı.Yada ben çok kontrolsüzdüm.Çünkü Butterfly ve Blossom gayet odaklı ve planlı bir şekilde ilerliyorlardı.
Bubbles ilk başta odaklanmasa bile Blossom ona bu konuda yardımcı olmuştu ve kısa sürede kendini toparlamıştı.Sonuçta aramızda Boomer ile bir aileye sahip olup anne olmayı en fazla isteyen oydu bu yüzden sanırım Blossom ona gaz vermişti.
Sadece Bubbles'ı değil Blossom benide çok fazla kontrol altında tutuyordu.Hayatımda hiç bu kadar çok ders çalıştığımı hatırlamıyordum.Bazen uyumayı bile unutuyordum.Okuldan geldikten sonra yemek yiyordum ve dersin başına geçip akşam olana kadar başımı kaldırmıyordum.Bundan normalde şikayet ederdim ama bu sefer etmedim.Çünkü ders çalışmassam daha doğrusu kafamı meşgul etmezsem Butch'u düşenecektim ve o beni aradığında onu ne kadar özlediğim hakkında sızlanacaktım .(Tabi ki bunu yapmayacaktım saçmalamayın sızlanmasam bile bunu hafifçe belli ederdim) Ve bu Butch ile aramdaki ilişkiyi etkileyecekti...
Sevgilisinden iki dakika ayrılınca ağlayan kızlardan olmak istemediğim için sürekli deli gibi ders çalışmayı kabul ediyordum...
Blossom bana sürekli yeni bir program hazırlıyordu.Konu tekrarları farklı farklı testler kendini denemeler ve dahası... Bir süre sonra o kadar ders çalışıyordum ki test çözerken soruları okumama bile gerek kalmıyordu.
Eve her zaman bir sessizlik hakimdi.Evde 4 kız elinde test kitapları ile farklı yerlerde oturunca böyle oluyordu.Profesörle çok fazla diyoloğa girmiyorduk.Meşgul olduğumuzu biliyordu bu yüzden bizi rahatsız etmemeye çalışıyordu...
Her günümüz böyle geçmeye devam etti etti ve etti.Çok çabuk örgütlenmiştik fakat sınavdan 1 hafta önce Blossom ve Butterfly birden ders çalışmayı bıraktı.İlk başta delirdiklerini düşündük yada artık beyinleri uyuşmuştu.Ama onlar son hafta kala ders çalışmaya karşı olduklarını söylediler ve bizide dersten kaldırdılar.
Bubbles'ın bu kadar odaklandıktan sonra onu dersten çekip almak biraz zor olsada sonunda bize katılmayı kabul etmişti.
O gün nerdeyse 1 yıldır yapmadığımız şeyleri yapmıştık ve lunaparka gitmiştik.Hatta bir ara kendimi evde durup ders çalışmadığım için kötü hissettmiştim.Ayrıca Butterfly bir süre birbirimize vakit ayırmamız için telefonlarımızı alıp saklamıştı tabi kendi telefonunu da Blossom sakladı.Bu her ne kadar Butch konuşmamak olsa da onunla sınav sonrasında konuşmak istiyordum bu yüzden 1 haftacık görüşmemekten bir şey olmazdı.
Bir hafta boyunca bir sürü şey yaptık.Film izledik,Pikniğe gittik,Karaoke yaptık ve daha pek çok şey.Ayrıca hayallerimiz hakkında da konuştuk onlara üniversite için nereyi yazacağımı bilmediğimi söylediğimde Blossom bana yardımcı olabileceklerini söyledi.Hepimizin fikrine göre birlikte LARA'da okuyacaktık.Tabi ki erkekler orada oldukları içindi.Hem LARA baya büyük bir eyalleti hatta Townsville'den kat ve kat büyüktü.Bu yüzden üniversite seçeneğimiz fazlaydı.Profesör bize bu konuda karışmayacağını söyledi bu da bizim işimize geldi.Sonrada ne olacağını bilmiyordum ama şimdilik planım üniversite tercihimi kız kardeşlerimin yardımıyla LARA'dan seçip Butch'un yanına gitmekti.
Sanırım bu günlük bu kadar yeter yarın devam ederim yoruldum.Geri kalan detayları yarına anlatırım sonra görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baştan Sona (PPG X RRB) (TAMAMLANDI)
General Fiction{Moon•Butterfly} kanalındaki PPG ve RRB'nin Maskeli Gölgesizler ve Aile sorununu anlattım (TAMAMLANDI)