Evet tekrardan merhaba
Beni özledin mi eminim özlemişsindir.Evet bir gün sonra yazacağım diyip 10 gündür kalem oynatmadığım için pişman mıyım? Asla!En son LARA'da okumak istediğimi yazmışım keşke öyle bir şey yapmasaydık.Çünkü ondan sonra Townsville bir daha hiç göremedik ve bu konuda ciddiyim.
Tamam meraklandınız farkındayım başlayayım o zaman...
Kız kardeşlerimle konuştuğumuz günün sonraki gününde birlikte evi temizlemiştik.Odamızın her yeri kağıtlar,kalemler, test kitapları ve bir çok şeyle doluydu.Kitapları geri dönüşüme attık ve evi güzelce bir elden geçirdik.Test kitaplarına tekrar ihtiyacımız olacağını sanmıyorduk sonuçta deli gibi ders çalışmıştık bir nevi g*tümüzü yırtmıştık bir zahmet iyi bir puan gelsin dimi?
Geleceğim hakkında düşündüm hemde fazlasıyla...Butch gitmeden önce benimle bir aile olmak istediğini söylemişti.Ve bu da evli,çocuklu bir aile olacağız demekti.Zaten Butch her zaman baba olmayı çok istiyordu ve çok iyi bir baba olacaktı...ama sorun şu ki ben iyi bir anne olacak mıydım? Ya çocuklarımın hayatını mahvedersem? Ya berbat bir anne olursam? Henüz 18 yaşımda olmama rağmen düşündüğüm şeyler çok fazlaydı biliyorum ama bu konu hakkında düşünmeden edemiyorum.
Hem ayrıca okul bitmeden babamız evlenmemize izin vermeyeceğini söyledi.Yoksa Butch beni şimdiye kaçırdı değil mi? (Çabuk gülün komikti tamam mı?) Evet devam ediyorum zaten bunu istediğimi de pek zannetmiyorum
Yani Butch'un benden ayrılacağını sanmıyorum eğer konu kendisine göre ciddi değilse (ki genellikle %90 böyle oluyor) benden 2 dakika ayrı kalamaz bu da demek oluyor benden ayrılmaz.Şu anda muhtemelen beni bırakıp başka bir eyalete çalışmaya gittiyse muhtemelen benimle bir aile kurmak konusunda ciddiydi...Eyvah!
Peki ben ondan ayrılır mıyım? Sanmıyorum her ne kadar Butch'un aşık tavırlarından şikayet etsemde Butch'un ilgilisini gerçekten seviyorum. Bana kendimi çok değerli bir mücevher gibi hissettiriyor.Ama ona bunu hiç açık açık söylemedim çünkü söylersem neler olucağını hepimiz biliyoruz.Evet hemen götü kalkar (Fesat şeyler düşünmeyi kesin) bu yüzden bunu ona asla söylemeyeceğim
Nerdeyse günlerimiz böyle geçti birkaç ay boyunca bir sürü aktivite ve eğlence programları yapmıştık ve ciddiyim eğlenmiştim.Sanırım sizinle aynı yaşta olan kız kardeşlerin en iyi yani buydu aktiviteleri birlikte yapabiliyordunuz ve hepinizde bundan zevk alıyordunuz
Neyse devam edecek olursam sınav sonuçlarının açıklandığı zaman hepimiz gayet iyi puanlar almıştık ve bundan gayet memnunduk.Şayet Blossom ve Butterfly sınavdan çıktıktan sonra tek bir kez bile sınav hakkında konuşmamışlardı.Gerçekten Butterfly kesinlikle bir çocuk psikoloğu olmayı istemekle doğru yapıyor.
Bubbles'a gelecek olursa hayatımda Bubbles'la asla bu kadar benzeyeceğimi düşünmezdim ama birbirimizin zıttıyken uzun bir süre aynı kişilere dönüştük.Çünkü kendisi Blossom ve Butterfly'ın ani çıkışlarına anlam veremiyordu ve kızlar hemen rotalarını değiştirdiklerinde onlara uzaylıymış gibi bakıyordu. Zavallı kardeşim bitik bir durumdaydı...
Böyle olmasının sebebi Boomer olmadığı için mi yoksa çok ders çalıştığı için miydi biliyordum ama ikimiz birlikte üniversite tercihi yaparken yanımızda duran hocamız Bubbles'a "Sadece tek bir eyalleten seçim yapmak doğru mu? Onun yerine başka yerleri de yazabiliriz" demesiyle birlikte Bubbles'ın hocaya "O koca çeneni kapatmazsa seni parçalarım" bakışları atması ve benim arkada gülmemek için ellerimle ağızımı kapatmam... Haha tam bir drama
Kötü olansa bu bakış hocamızı korkutmuş olacak ki hemen sustu ve bir daha da konuşmadı.Evet kesinlikle Boomer'sızlık Bubbles'a iyi gelmiyor...
Bende terichlerimin hepsini "LARA'YA" yaptığımda hoca bana sesini çıkarmamış ama "Sen ne yapıyorsun?" bakışı atmıştı.Hocaya en sevimli olduğunu düşündüğüm gülümsememi verirken eminim ki hoca içinden sabır çekiyordu.
Bubbles ve ben tercihlerimizi yaptıktan sonra Bubbles'a dondurma yemeyi teklif ettim ve o da kabul etti.
Ona neden bu kadar dalgın olduğunu sorduğumda gözlerimin içine hüzünle bakarak "Çok mu belli oluyor?" dediğinde ise büyük bir sessizlikle hafifçe başımı sallamıştım.
Eriyen dondurmasına bakarken "Verdiğim kararlar hakkında endişeliyim ve Boomer'ı çok özledim.Acaba o da beni özlüyor mudur? Eğer özlüyorsa neden dile getirmiyor?" demişti.Kız kardeşimi ilk defa böyle bir konuda özgüvensiz görüyordum.Normalde "konu özellikle Boomer'sa" özgüveni tavan yapan kardeşim ilişkisi konusunda özgüvensizdi. Merak etme Bubbles ben her zaman öyleyim...
Ne diyeceğim konusunda en ufak bir fikrim yoktu ve yanlış bir şey söylemek istemiyordum.Zaten ilişkiler konusunda kendimi fazlasıyla yıpratan ben Bubbles'a da aynı şeyi yapmazdım yapamazdım...
Derin bir nefes alıp artık eline bulaşan dondurmayı elimle yönelendirerek Bubbles'ın ağızına doğru tutuğumda dudaklarında hiçbir oynama olmadı. Üstüne üstlük hiçbir zaman dondurmaya "Hayır!" demeyen kız kardeşim dondurmayı yanındaki çöpe atmıştı "Ben ona boşu boşuna mı para verdim!" diye içimden yakınırken Bubbles benden teselli sözcükleri beklercesine gözlerime baktığında nefesimi tuttuğumu o zamana kadar fark etmemiştim.
Derin bir nefes alıp dondurmamı yaladım ve cümlemi söyledim"İkimizde birbirimizden iradesiziz" demiştim.(Gerçekten mi Buttercup çaresiz bir insana söyleyeceğin ilk kelime bu mudur? Bravo gerçekten BAYAN ROMEO VE JULİET'İN YAZARI!) Bunu söylerken dudaklarım yukarı kıvrılmıştı ve Bubbles ne demek istediğimi anlamış ve önüne dönerek yere bakmaya başlamıştı
İşte tamda o zaman bir şeylerin farkına varmıştım.Butch'u ne kadar özlediğimi fark ettim.Gülüşüm yavaş yavaş solarken gözlerim doluyordu.Yersiz korkular kafamın içinde dönmeye başlarken elimde erimeye başlayan dondurmayı bende yanımda duran çöp kutusuna attım (Ve parası hiç mi hiç umrumda olmadı) Butch'u çok özlemiştim beni sevemesini kendimi değerli hissetirmesini özledim...
Kokusunu,sesini,saçlarını,kollarını her şeyini özledim.Gözlerimden yavaş yavaş göz yaşlarım dökülürken yüreğime oturan koca sancıyı hissettim.Butch olmadığında da gayet idare edeceğimi düşünmüştüm ama...
"Ben Butch"suzluğa alışamamıştım"
Bubbles gözyaşlarımı gördüğü anda beni yavaşça kendine çekerek saçlarımı okşamıştı.
Gözlerimi kapattım sadece ve Butch'un yokluğunun içimde hissetirdiği derin korkuyu gün yüzüne çıkardım.
O sırada adım seslerini duyunca yavaşça gözlerimi açtım ve karşımda sırıtarak duran Blossom ve Butterfly'ı gördüm.İkisi yüzlerinden düşmeyen gülümseme ile aynı anda şu cümleyi söylediler."Burda ne yapıyorsunuz? Hadi yürüyün hazırlamamız gereken bavullar var"
"Ve bizi bekleyen yeni bir eyalet vardı LARA Butch'a çok yakında kavuşacaktım..."
Sanırım bugünlük bu kadar yeter yarın veya başka bir gün görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baştan Sona (PPG X RRB) (TAMAMLANDI)
Beletrie{Moon•Butterfly} kanalındaki PPG ve RRB'nin Maskeli Gölgesizler ve Aile sorununu anlattım (TAMAMLANDI)