6. Bölüm (Mutlu Küçük Bir Aile)

132 5 8
                                    

Evet selam ben geldim. Tüm rezilliklerini bu defterde tutup utanmaya bayılan Buttercup Utonium yada şu anki ismiyle Buttercup JoJo. Tamam feels'nizi sonra geçirirsiniz beni dinleyin. Evet rezilliklerle dolu bir anıya daha başlıyoruz kemerlerinizi bağlayın. En son Butch'un iş gezisinden geldiği yeri yazmışım. Hadi başlayalım

Sonraki günler gayet normaldi. Butch işiyle ilgileniyordu ve bende meditasyon kursuna gitmeye başladım. Aslında pek istediğim söylenemezdi ama Blossom beni bu konuda zorladı ve bende gitmek zorunda kaldım. Ve bazen meditasyon yaparken içli içli ağladım. Ne kadar tuhaf bir varlıksam hoca bile şoka girmişti. Yaz tatilini normalliklerle ve bazende normal olmayan normalliklerle geçirdik.

O zamanlarda fark etmediğim bir şeyler fark ettim. Bubbles benden daha güçlüydü. O da benim gibi duygusal bir çöküşteydi ama bununla başa çıkabiliyordu. Benim gibi sürekli ağlayıp uyumuyordu. Normal bir şekilde çıkıp dolaşabiliyordu veya her insanın yapmak istediği şeyleri yapacak kadar kendinde güç buluyordu.Ama... Bubbles'ın hepimizin bildiği tek bir zayıflığı vardı...Boomer

Onu gördüğü anda bütün tabuları yıkılıyordu. Onun kollarında yıkıma uğruyordu onun kokusu,gülüşü,yüzü,duyguları hepsi Bubbles'ı tetikliyordu. Bu yüzden Boomer ondan ayrılıp işiyle uğraştığında ona karşı çıkmıyordu. Çünkü onun her şeyiyle yıkıma uğrayacağını biliyordu ve bunu istemiyordu. Çok...üzücü ama benim tarafımdan bakınca durumun benim için daha zavallıca olduğunu anlayacaksınız.

Okullarımız açıklanmıştı ve ben bir mimarlık okulu kazanmıştım. Eh idare ederdi sanırım. Butterfly bir çocuk psikiyatrisi okulu kazanırken Blossom bir kimyagerlik okulunu Bubbles ise bir veterinerlik okulu kazanmıştı. Bunu Butch'a söylediğimde elini kalbine koyup şöyle bir cümle kurmuştu "Ah seni mimar olarak hayal edince kalbime bir şeyler oluyor çok seksi olursun"  evet biliyorum kaç yaşına geldi hala derdi sapıklık

Birkaç ay içinde tatilimiz bitmiş ve okula gitmeye başlamıştık. Tabi ki bu dönemde yine bir değişiklikler olmuştu. Butch'un evinden taşınarak başka bir eve taşındım. Butterfly'da benimle birlikte başka bir eve taşınırken Bubbles ve Blossom sevgilileri ile oldukları yerde kalmaya devam ettiler.

Butch'un yanından taşındım çünkü onun her gün yüzünü görmek ve sonra bir anda işi çıkıp beni bırakıp gitmesini kaldıramıyordum. Yakında paçasına yapışıp "Gitme..."   diye yalvaracaktım. Evet ne kadar zavallı olduğumu anlamışsınızdır.

Butterfly ise neden Blank'in yanından taşındı hiç bilmiyorum. Ona sorduğumda bana "Bu salaklarla uğraşılmaz boşver kurtulduk" demişti. Yalan değil güldüm çünkü komikti.

Her neyse her gün okula gidiyordum yeni arkadaşlar yeni bir hayat ve yeni aktiveler edinmiştim kendime bu yüzden yeni hayatıma yavaş yavaş alışıyordum. Hem Butch beni her gün okuldan alıp eve getiriyordu. Bu yüzden onun için endişelenmeyi bırakmıştım çünkü o zaten benim için yeterince endişeleniyordu.

Ama işte tamda sorun burada başlıyor. Hani böyle her şey çok güzeldir on numara beş yıldızdır ama bilmeden içinizi büyük bir sıkıntı kaplar ya işte öyle bir şey oldu...

Sorun Bubbles'tı... O çok üzgündü ve bu üzgünlüğü benide etkisi altına alıyordu. Oturup onun yüzünden ağlamak istiyordum. Çünkü kendi yıkımına kara delik gibi benide çekiyordu. Kızlar onu sakinleştirmeye çalışıyorlardı ama o çok kötüydü.

Blossom onuda meditasyon kursuna göndermeye çalıştı ama hiçbir işe yaramadı. Butterfly onun için abur cubur gönderdi ve film izleyip bol bol ağlamasını önerdi. Daha da yıkılışa sürüklendi. 3'ümüz evine gidip onu rahatlatmaya çalışıp onun evinde kaldık hiçbir işe yaramadı.

Baştan Sona (PPG X RRB) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin