Öncelikle merhaba arkadaşlar,
Bu yeni bir bölüm değil ama o kadar kötü,üzgün ve çaresiz bir durumdayım ki sizden bir ricam olacak. Lütfen okumaya devam edin.
Son zamanlarda hikayelerime hiç bölüm ekleyemedim ve size verdiğim sözleri tutamadım biliyorum. Bunun için hepinizden teker teker özür diliyorum. Son zamanlarda hayatımda o kadar fazla şey yaşadım ki, yeri geldi sevindim yeri geldi üzüldüm. Ama acı ve hüzün daha hakim oldu.
Sizden önemli bir ricam olacak. Benim çok değer verdiğim ve sevdiğim bir arkadaşım var. Adı Halit. Arkadaşım sara hastası ve hastalık sinir sisteminde. Dolayısıyla hastalık ileri derecede ve her geçen gün Halit'in bağışıklık sistemi zayıflıyor. Yaklaşık 3 hafta önce ayakları geçici olarak yürüme işlevini kaybetti ve yaklaşık 5 gündür komada. Bu durum o kadar üzücü ki sevdiğiniz birisine yardım edememek ya da onun gün geçtikçe öldüğünü izlemek o kadar acı ki anlatmak için kelimeler kifayetsiz kalıyor. Ama ben umudumu kaybetmedim. Annesi ve ailesi umudunu ne kadar kaybetmiş olsa da ben hala inanıyorum iyileşeceğine.
Sizden tek ricam Halit'in iyileşebilmesi için çok kısada olsa içinizden ne gelirse gelsin dua edebilir misiniz? Lütfen , bunu sizden bir rica olarak istiyorum. O şu an hastanede belki acı çekiyor , belki başka bir halde. Bizimse elimizden hiçbir şey gelmiyor. Sadece bekliyoruz ve bir umut dua ediyoruz. Benim için dua edebilir misiniz?
Sizden istediğim bu ricayı birçok sosyal medya hesabımdan da paylaştım.Sizde benim için paylaşıp daha fazla kişinin dua etmesini sağlarsanız sayenizde biraz daha iyi hissederim.
Bana ulaşmak isterseniz;
Tumblr : http://acapellagizemlicses.tumblr.com/
Anlayışınız ve okuduğunuz için teşekkür ederim, iyi akşamlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatım Paradoks
Misteri / ThrillerBu hikaye çok farklı. Her bölümünde sadece bir mesaj saklı...